Motel E40
  • Restaurant
147 US$
118 US$
  • Gratis parkeren
Ibis Budget Gent Centrum Dampoort(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
16 november 2017 beoordeeld

Een piepklein kamertje dat er op het eerste zicht proper uit zag. Tot mijn metekindje van 5 een gebruikt condoom in een open papiermand/vuilbak naast het bed aantreft.Ik voelde mij onmiddellijk heel erg op mijn ongemak, vroeg mij af als de lakens wel ververst waren,... Ik wou het liefst direct vertrekken, maar dat was moeilijk met een vermoeid kind. Ik heb de receptie gebeld, waar niemand opnam. Ook de dag nadien was er niemand op post.Bij het zoeken van het mailadres op de website ontdekte ik dat je dit hotel ook per 3 uren kan boeken... Verklaart misschien 1 en ander, maar is uiteraard geen excuus! Verder maakt het hotel ook beetje verloederde indruk, groot raam dat compleet kapot was,...

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk, proper, klein, warm, slaapbank versleten en geen matras in babybed.

Ochtend na het trouwfeest was de gastvrouw vermist. Wij met 5 koppels hebben bijgevolg geen ontbijt gehad. Na 3u wachten dan maar de politie verwittigd.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie