“Super lekker gegeten in een schitterend kader.”
Beoordeling van Lesco

Lesco
Geclassificeerd als nr. 1 van 82 Restaurants in Wetteren
Prijsklasse: € 130 - € 178
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Wij zijn open van dinsdag tem vrijdag van 12h tot 15h en s'avonds van 19h tem 23h Maandagavond en zaterdagavond zijn wij s'avonds open om 19h
28 november 2023 beoordeeld

Super lekker gegeten in een schitterend kader. Vooral de smaken zitten zeer goed.
Gault Millau, er mogen gerust 2 punten bij, zeker in vergelijking met sommige andere restaurants waar we recent gegeten hebben....

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

15 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere, verfijnde en originele gerechtjes. Dat gecombineerd met smaakvolle wijntjes, een prachtig kader en een heel sympathieke gastvrouw.
Wij komen zeker nog terug! 😃

Datum van bezoek: september 2023
7 juli 2023 beoordeeld

Verfijnde en creatieve keuken in een gezellig en gemoedelijk kader met een sympathieke no-nonsense bediening. Op culinair vlakt laat je je meenemen in de inspiratie van de chef, waardoor het menu (met uitzondering van het aantal gangen) op voorhand niet gekend is. Dit verrassingselement kunnen wij persoonlijk erg bekoren, en ontneemt alvast elke potentiële keuze-stress. Niettegenstaande het een prachtig aangekleed pand betreft met kwaliteitsvolle zitgelegenheden hebben wij toch een lichte voorkeur voor het prachtig terras, een ware oase van rust in het centrum van Wetteren met uitzicht op de privétuin en vijver, maar het weer komt uiteraard niet op bestelling. Samenvattend, een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2023
9 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen voor de 2de keer voor de all-in foody monday en dit is zijn geld zeker en vast waard.
Elk hapje, gerechtje was weer superlekker!
We vinden het fijn dat er kruiden, ingrediënten uit de tuin gebruikt worden en deze verwerkt worden in de gerechten.
De aangepaste wijnen en sappen zijn ook top!
De bediening is ook heel goed.
Hier komen we graag nog terug!

Datum van bezoek: augustus 2022
9 augustus 2022 beoordeeld

Op maandag 8 augustus 2022 bezochten we, op uitnodiging van onze beste vrienden, restaurant Lesco naar aanleiding van hun 15de huwelijksverjaardag. Het restaurant bevindt zich in een klasrijk pand te Wetteren.
We werden er op een vriendelijke manier ontvangen door een uiterst vriendelijke jongedame. Aansluitend stapten we door naar het terras die uitgaf op de prachtige tuin van het statige herenhuis.
We startten onze culinaire wandeling met een zeer fris en lekker aperitief. Het verdere verloop van de avond kan alleen maar omschreven worden met superlatieven...
We aten zeer lekker, vooral het voorgerecht waarbij er gewerkt werd met béarnaise van kreeft was - voor mij persoonlijk - een topper van formaat! Ook het zuurdesembrood met 2 soorten boter was fantastisch lekker.
De wijnen pasten uitstekend bij de gerechten. De wijnen werden telkens zeer goed voorgesteld door de gastvrouw. Onze dames kozen voor de sapjes en ook daar werd telkens een zeer goede keuze gemaakt door het keukenteam.

Wij komen zeker terug en zullen deze zaak ook aanprijzen bij onze vrienden en kennissen. Een echte aanrader voor mensen die houden van lekker eten in een sfeervol kader!
Tot slot ook nog een grote pluim op de hoed van het (jonge) team die met de glimlach de klanten bediende.

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die Lesco bekeken, bekeken ook

Wetteren, Oost-Vlaanderen
Wetteren, Oost-Vlaanderen

Massemen, Oost-Vlaanderen
Massemen, Oost-Vlaanderen

In Lesco geweest? Deel je ervaringen!