Beoordeeld op 21 oktober 2019

Hotel geboekt + betaald en nooit kunnen betreden doordat het hotel gesloten blijkt te zijn op zaterdagnamiddag en de telefoon niet opneemt dan. Ze weigeren ons geld terug te betalen. Geen aanrader dus!

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2019 via mobiele applicatie

Voor een zakenreis hier overnacht, kamers zijn schoon en voorzien van de basis voorzieningen. De kamers met airco zijn niet heel ruim maar voldoende voor een aangenaam verblijf. Het restaurant heeft mij verbaasd gezien de reacties. Het eten was goed en de amuse van het huis was een positieve verrassing, erg smakelijk. Waar ik erg kon waarderen was de correcte service van het personeel op vragen. Ga zo door!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 mei 2019

Vandaag bij Otus gaan eten, na een eerdere teleurstellende ervaring anderhalf jaar geleden in de hoop op beterschap. NOOIT MEER!! Dagschotel was kabeljauwhaasje, 2X besteld, men kwam zeggen dat er maar voor 1 persoon kabeljauw was en stelden tongrolletjes in de plaats voor, ik zeg nee want dat komt negen op de tien uit de diepvries en dat is niet te eten. De dienster verzekerde mij dat ze vers waren, s morgens geleverd, ik vraag “zeker weten want meestal komt dat uit de diepvries” jaja zeker vers!!! Na lang wachten, want er was een vergissing gebeurd, krijgen wij ons eten: smakeloze DIEPVRIESrolletjes en halfgegaarde kabeljauw!!! Wij vragen de dame aan tafel en zeggen wat het probleem is. Niks aan te doen is de reactie, ik serveer alleen maar???? Geen vervanging, dan maar de rekening en de bedreiging van de zaakvoerder “als ge niet betaald bellen we de politie” !! Ongelooflijk hoe men zo kan blijven bestaan!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, ruimschoots voldoende. In tegenstelling tot wat ik in een andere beoordeling las, was alles perfect in orde. Fijne saus bij de scampi (zes stuks als voorgerecht), tussendoortje van citroensorbet (leuke toets van reepje citroen). Limousin entrecote perfect gebakken en afgekruid met delicaat sausje en supervers groenteslaatje, heerlijke kroketjes en tot slot een originele Moeleux gevuld met framboos.
Daarbij zeer vriendelijke bediening, oog voor detail en zin voor humor! Absolute aanrader

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Ik ben hier met een vriendin via Social Deal terechtgekomen. Ik vind het jammer om dit te moeten zeggen, maar het eten was echt ondermaats. Geen enkele van de drie gangen was lekker. De carpaccio was nog half bevroren en smaakte daardoor echt niet lekker. De saus van de scampi’s was smaakloos, de appeltjes die erin lagen waren al volledig pap. Het sorbetijs was volledig gekristalliseerd. Het was ook echt koud in het restaurant, waardoor we geen zin hadden nog een koffie of thee te drinken.

Datum van verblijf: november 2018