Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

vanaf 106,71 US$
vanaf 77,93 US$
vanaf 190,54 US$
Beoordeeld op 13 januari 2013

het is erg leuk om eens terug tegaan in de tijd en de levens wijze te proeven zoals die eeuwen geleden was in dit kasteel zijn veel oude dingen als meubilais en inrichtingen bewaard gebleven als je hier in het rond loopt proef je echt de sfeer van toen

Beoordeeld op 5 januari 2013

we hebben hier meegelopen met een rondleiding. erg leuk om te doen. ook voor kinderen erg leuk. de binneplaats is prachtig. verder is ook het plaatsje Muiden meer dan een bezoek waard. alles bij elkaar zeker een dagtocht.

Beoordeeld op 4 januari 2013

was er vroeger met school reisje geweest leuk om terug te zien leuke ervaring
was er met de boot naar toe gevaren!

Datum van activiteit: juni 2012
Beoordeeld op 30 december 2012

Indien je als kind al met rode oortjes kon genieten tijdens de geschiedenislessen kom je hier helemaal aan je trekken.
In plaats van een plaatje is alles nu 3D. Waarom mag ik op deze plek (de geschiedenis is van ons allemaal) geen foto's maken???

Beoordeeld op 23 november 2012

Met de boot vanuit Amsterdam IJburg naar het Muiderslot, via Pampus is al een belevenis op zich. De ontvangst op het Muiderslot is hartelijk en persoonlijk en de rondleiding was geweldig. Veel wetenswaardigheden, leuke kwinkslagen en nieuwe inzichten. Het restaurantje is wat klein, net als de kaart, maar wat er op staat is erg lekker.

Datum van activiteit: april 2012