“Heerlijk warm terras”

De Bunckman
Geclassificeerd als nr. 6 van 21 Restaurants in Voorthuizen
Keukens: Internationaal
18 maart 2020 beoordeeld

We konden nog net voor de Corona virus op terras zitten alhoewel er maar twee tafels bezet waren.
Vriendelijke bediening en heerlijk met vriendin gegeten, kon gewoon een friet bestellen die keurig geserveerd werd met alles erbij.
En een Vega burger compleet goed verzorgd.

Datum van bezoek: maart 2020

23 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lokatie voor zakenlunch. Goede Boerenomelet en gezellig druk. Niet te rumoerig zodat een gesprek nog mogelijk is.
De espresso kan beter als de espresso machine schoongemaakt wordt.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer hier gegeten en tot 2 keer aan toe vonden wij het beide echt helemaal super. Van binnen ziet het er erg mooi uit, vinden wij dan. Personeel is onwijs aardig. Carpaccio is echt een aanrader als je er van houd. Verder genoeg keuze en kan je ook kiezen voor een menu met verschillende gerechtjes. Wij vonden beide keren het eten echt perfect.

Datum van bezoek: oktober 2019
9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten in dit restaurant. Vriendelijke bediening en een goede menukaart. Weet niet hoe het is als het echt druk is, bij ons bezoek waren slechts 2 tafels bezet. De inrichting is mooi met kristallen kroonluchters.

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Samen met onze kleine jongen van 5 jaar hier een hapje eten. De bediening was vriendelijk en we zijn snel van drankjes voorzien. Wat ik wat minder vond is dat ons eten al kwam voor die van de 5 jarige er was. Waardoor wij al waren begonnen aan ons eten, terwijl hij nog op zijn kindermenu wachten. "Zo wat een grote portie spareribs voor een kind" . Dit leek wel een volwassenen portie. Hij heeft het dan ook niet opgekregen en we kregen het mee naar huis. Eten smaakte redelijk oké.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Bunckman bekeken, bekeken ook

Voorthuizen, Gelderland

In De Bunckman geweest? Deel je ervaringen!