“Bezorgservice t Zuiderbosch”

Een tafel reserveren
di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Voorthuizen
Beschrijving: Wij zien u graag terug op 17 februari! In verband met een langverwachte vakantie zijn wij namelijk eventjes gesloten. Tot snel!
19 maart 2020 beoordeeld

Gisteren als eerste gasten mogen genieten van de bezorgservice van t Zuiderbosch. Wij kregen prima op tijd een heerlijke varkenshaassatè en een runderstoofpotje. De kwaliteit was zoals we van dit restaurant gewend zijn, SUPER. Wij zijn dan ook ontzettend blij dat de dames van t Zuiderbosch er ook voor hebben gekozen om in deze crisistijd te gaan bezorgen. Door deze bezorgservice missen we de komende weken alleen de vriendelijke ambiance en de top bediening van t Zuiderbosch. Via de website van t Zuiderbosch is alle informatie te vinden, hopelijk geniet u er net zo van als wij.

John en Lia van den Bosch

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een verborgen pareltje! Heerlijk gegeten, super bediening, prachtige locatie en dat allemaal tegen een mooie betaalbare prijs. Iedereen aan te raden, ga hier lekker dineren!

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het hotel restaurant vol zat op geluk een restaurant uitgekozen. Wat een goede gok. Zeer hartelijk personeel en heel lekker gegeten. Een aanrader.

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag 24 februari hier heerlijk gegeten! Op advies van onze gastheer, het
"Geen Winter Menu" gekozen.
Heerlijk gegeten!
Dit MOET je gewoon geproefd hebben! Wederom verassend goed!

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een belevenis, gastvrijheid en fantastische bediening, wat een warm welkom aan de deur, en wat een warme gastvrije mensen, en heerlijk eten, vandaar dat we er ook 2 dagen achter elkaar zijn geweest, ga zo door en tot een volgende keer, groetjes uit Zeeuws Vlaanderen.

Reizigers die Restaurant 't Zuiderbosch bekeken, bekeken ook

Voorthuizen, Gelderland

In Restaurant 't Zuiderbosch geweest? Deel je ervaringen!