“helaas een tegenvaller”

Restaurant-East
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Terschuur
Keukens: Chinees
22 maart 2020 beoordeeld

met 7 personen d88 wij een gezellige avond te hebben met lekkere gerechten. 5 namen het verrassingsmenu, 2 (waaronder ik) aten van de kaart. van het verrassingsmenu was helaas maar 1 gerecht erg lekker, 1 redelijk, maar de rest was smakeloos. mijn keuze was wat dat betreft best goed te doen, maar toch redelijk vlak qua smaak. Er had gember, pepers e.d. in terug moeten komen, beide waren ver te zoeken. Sambal bijgevraagd, dit was door en door verbrand. Al met al, een vreselijke flop. We zijn dan ook voortijds vertrokken.

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was allerhartelijkst. We hadden gereserveerd voor 3 personen. We waren vroeg want er wilden ook op tijd weer weg omdat onze dochter (7 jaar) het niet heel lang vol houdt. Helaas.. na een veel belovende start (drie gerechtjes) stonden we in de “file”. Gerechten lieten extreem lang op zich wachten en de smaak verdween met de tijd. Zonde! Veel belovende start maar het nagerecht niet gehaald (17:30 binnen en om 19:45(!) vertrokken. Gemiste kans. Als de logistiek op orde zou zijn veel belovend maar nu een deceptie

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

N.a.v. recensies hier gereserveerd voor 6 personen. Gekozen voor het 4 gangen menu "verassing door de kok?
1e gerecht ging wel, het 2e gerecht was smakeloos, smaakte werkelijk naar niets! Dit terug gestuurd met onze klachten erbij.

De "kok" ging iets anders bedenken, nu, de 3 stukjes vlees smaakte wat pittiger. Maar zoals bij de vorige gerechten, veel van hetzelfde, paprika
Slierten, en ui. Voor het 4e gerecht hebben wij bedankt, omdat wij van mening waren dat de kok ons niet meer kon verassen deze avond. Ging een mevrouw nog over in een soort discussie, ja maar gespecialiseerd in lam en Peking Eend, bla bla. Discussie snel gesloten.
Uit " coulance" een twee persoon menu gerekend. Liever hadden wij lekker gegeten, en er graag voor betaald! Dit was minder dan bij een gemiddelde afhaal Chinees!
P.s.: wijn uitschenken in een warm wijn glas direct uit de vaatwasser, zegt ook al genoeg!

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De goede recensies, de menukaart en van horen zeggen van vrienden uit Voorthuizen, vol verwachting hier gereserveerd. Het zien van bekenden van ons deed ons al het ergste vermoeden en werd helaas bewaarheid.

Het 4 gangen verrassingsmenu hebben we na t terugsturen van de 3e gang gestaakt. We hebben afgerekend en zijn gegaan.

Kort en bondig: smakeloos ( bij t 2e gerecht meteen aangegeven), aantal ingrediënten niet vers en doorgekookt.
(Jonge) bediening is niet op de taken berekend, kok kennelijk overbelast: wachttijden waren onacceptabel, maar accepteer je als t eten overheerlijk is....

Kan zijn dat dit een incident is, maar helaas: voor ons geen 2e keer.

28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een etentje bij restaurant East is een avondje uit. Dit kantonees restaurant weet wat lekker koken is. Dus een veelzijdigheid van vele gerechten.
Advies: geef de keuken de vrije hand en K gii

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurant-East bekeken, bekeken ook

Barneveld, Gelderland
Voorthuizen, Gelderland

In Restaurant-East geweest? Deel je ervaringen!