Opslaan

Gonnog
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Groot complex

Groot complex door dat je de drukte niet ziet in de cabines, alleen in het restaurant, mooie ... meer lezen

Beoordeeld op 3 januari 2020
Kaylatje
via mobiele applicatie
Lees alle 124 beoordelingen

Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Hele mooie sauna met veel mogelijkheden. Mooie tuin. Maar erg druk waardoor het iets minder ontspannen is. De opgieting in het theater was voor mij iets te theatraal. Het beeldscherm leidt af. En voor het eerst in mijn leven dat ik tijdens een opgieting 2x geraakt ben door de wapperende handdoek.
Op t parkeerterrein was geen plek meer. Het restaurant was overvol evenals de zwembaden. Zonde wat het is echt een mooie sauna. Maar de drukte weerhoudt mij ervan om nog een keer te gaan.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Groot complex door dat je de drukte niet ziet in de cabines, alleen in het restaurant, mooie opgietingen

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 31 december 2019

Heerlijke sauna. Diverse verschillende sauna's, veel baden en opgietingen in overvloed. Schoon. Vriendelijk personeel en een prima restaurant met faire prijzen.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019 via mobiele applicatie

Gisteren geweest met een vriendin. Nooit eerder geweest. We schrokken al bij aankomst hoeveel auto’s stonden op het parkeerterrein, maar binnen was de drukte redelijk verspreid dus dat ging nog wel. Nooit eerder geweest, gereserveerd en massage vooraf bijgeboekt. Er wordt bij binnenkomst niet gevraagd of je bekend bent, we kregen geen uitleg, kaart of wat dan ook. Een plastic tasje en een armband voor een kastje onder ons beiden. Toen we ontdekten dat we een kastje moesten delen teruggegaan en kregen we er een armband bij en de mededeling dat het 2 persoonskastjes waren...
Het ziet er verder wel mooi uit. Volop sauna’s. Er zijn wat weinig warme douches en zeer vreemd is bij het ene groepje warme douches scrubzout en geen shampoo of douchegel, bij het andere groepje is het omgekeerde het geval. Wij hebben in totaal 2 x 3 warme douches kunnen vinden verspreid over 2 verdiepingen en bedoeld voor mischien wel 500 man. Ook waren er weinig wc’s. Misschien zijn er meer, maar zoals gezegd geen uitleg en geen plattegrond. De opgietingen zijn erg op entertainment gericht. Vooral leuk om te zien en mee te maken. Eigenlijk niet heet genoeg.
Eten is goed. We hadden de live- cooking lunch. Prima, niks op aan te merken. Prijzen horeca zijn hoog. Het is duur.
Het ergste was afrekenen. Er stond een meisje bij de balie, die meerdere keren wegliep om wat te vragen. Uiteindelijk stond er een rij van meer dan 40 man en hebben wij echt meer dan een half uur in de rij gestaan. Toen het meisje gevraagd werd er iemand bij te halen, gaf ze aan dat er niet meer personeel was. Het was echt niet normaal. Ik denk dat de laatste mensen in de rij wel een uur hebben staan wachten.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019

We waren hier op een maandag ochtend rond 11.00 uur. Het parkeerterrein was al nagenoeg vol. De ontvangst verliep soepel en vriendelijk. Binnen was het erg druk. Blijkbaar wil de eigenaar deze massaliteit. Het blijkt al uit de manier waarop de kledinghaakjes zijn gemonteerd. Fatsoenlijk een badjas of badlaken ophangen is niet mogelijk zo dicht zit alles bij elkaar. Het is een saunafabriek waarbij we met onze handdoeken even hebben moeten zoeken naar een plekje om op te wamen. De tekst "deze is ook vol" hebben we veel gehoord. De koffie en gebak werden snel geserveerd door vriendelijk personeel. Jammer dat een mooi en uitgebreid saunacomplex als deze, door een te ruim toelatingsbeleid, zijn functie van rustpunt volledig verliest.

Datum van activiteit: oktober 2019