Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Op aanraden van hondenvrienden naar t landgoed op vakantie. Het is ons goed bevallen. De ligging is heel gunstig. Heerlijke wandelen met de hond. Genoeg gelegenheid in de buurt om de hond los te laten lopen.

Datum van verblijf: maart 2020
Henri Van de Binnenlanden, Eigenaar van Landgoed Ruwinkel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Super leuk om te lezen Martha doet ons, ook zeker nu met deze rare tijden, heel goed! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Super huisje, erg netjes en van alle gemakken voorzien. Compleet ingericht inclusief vaatwasser, Senseo, koffiezetapparaat, Nespresso apparaat, citruspers, broodrooster en een compleet bestek. Tevens waren we verrast van het welkomspakket.

Datum van verblijf: februari 2020
Henri Van de Binnenlanden, Eigenaar van Landgoed Ruwinkel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Dank u wel voor uw mooie review! Waarderen we enorm. Graag snel tot een volgende keer

Beoordeeld op 28 februari 2020

Na het lezen van alle positieve reviews met hoge verwachtingen vertrokken. Jammer genoeg werden deze verwachtingen niet ingelost! We kwamen toe op zondag om 14u en moesten tot 15u wachten eer we het huisje in mochten. Het regende op dat moment vreselijk. Wat doe je dan met 2 kinderen en een hondje? Alle begrip hiervoor indien het nog niet in orde was, maar wat bleek: het stond al gepoetst klaar van 14/2. Nu ja, gepoetst, aan de haard lag een hoop as (misschien terugslag door de felle wind, maar dus zeker niet gecontroleerd) Door een probleem met de pompen op het park zaten we al snel met een overstroomd toilet. Aangenaam toekomen is anders! Op de receptie kregen we wat handdoeken om dit euvel te verhelpen en de mededeling dat het een algemeen probleem was.
Ach, kan gebeuren zeker...jammer genoeg waren ook de zetels en eettafel beschadigd en zat er nog (gelukkig wel propere) vaat in de machine. 's Avonds iets te eten maken was ook niet simpel: nergens lucifers te vinden om het vuur aan te maken. Terug naar receptie, oeps servicepakket ontbrak in ons huisje.
Zo je vakantie moeten starten zorgt niet voor een leuk en positief vakantiegevoel.

De dagen erna zat het weer dan nog enorm tegen, onze tuin leek meer op een merelzwembad. We maakten er het beste van en trokken toch naar de Amerongse berg, landgoed Palts,... De jongens gingen 2 keer zwemmen, het sportveldje was door de overvloedige regen onbruikbaar. De wifi op het park was ronduit slecht, zelfs een krantenartikel lezen of een wandeling opzoeken lukte niet altijd of enkel met heel veel geduld. Gelukkig lagen de bedden goed!
Donderdag uit eten bij juffrouw Tok. Het zal wel aan onze Belgische ingesteldheid liggen, maar een restaurant zonder drankkaart, dat hadden we nog nooit mee gemaakt. Het eten was wel in orde, wat meer frietjes had wel gemogen.

Misschien hadden we te hoge verwachtingen? Misschien was het weer echt een spelbreker? Voor herhaling vatbaar is het zeker niet!

Datum van verblijf: februari 2020

Dank voor jouw eerlijke review. We vinden het echt super jammer dat we de verwachtingen niet waargemaakt hebben en ook vinden we het super vervelend dat jullie zulk enorm rot weer hebben gehad. Normaliter hebben we vaste wisseldagen (maan en vrijdag) en maakt ons schoonmaakbedrijf schoon. Op de zondag werken zij echter niet dus heeft één van onze collega's schoongemaakt : die is nog niet helemaal bekend met de routine (service pakket, enquête kaartje met juiste datum op plaatsen, de vaatwasser checken) we vinden het jammer dat onze receptie medewerker niet de gebruikelijke kop koffie heeft aangeboden voor het moeten wachten voordat u in uw vakantiehuis kon. En om dan te moeten constateren dat die vervelende wind een via de schoorsteen een hoop as naar binnen heeft gegooid vinden wij ook niet leuk. Onze receptie is in de schoolvakanties tot 22:00 uur open: daar hadden we u de niet ingebrachte service pakket (met lucifers) kunnen verstrekken. Desalniettemin had dit gewoon klaar moeten liggen en trekken we hier het boetekleed voor aan en zullen onze eigen medewerker beter instrueren om toekomstige teleurstellingen te voorkomen. En dan die enorme hoosbuien...wat een verschrikkelijk weer. We hebben de natste februari sinds de weermetingen gehad en heeft goed geconstateerd dat dit tot bepaalde problemen in de Gelderse Vallei leidt. Wij kunnen dan ook niet wachten tot het voorjaar weer losbarst. De friet is geen Hollandse zuinigheid maar wij houden niet van verspilling i.h.k.v. het klimaat (nog meer regen zien wij hier niet zitten) dus de frietjes zijn afgemeten naar de gemiddelde Nederlandse eter maar dat houdt niet in dat je geen extra frietjes er bij zou kunnen krijgen: geen enkel probleem zelfs als je dat maar wel aangeeft. We nemen klachten zeer serieus en hebben inmiddels een email naar u toegestuurd en wij hopen dat u dit kan waarderen. Heel veel liefst vanuit het midden van Nederland

Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Fijn weekend gehad met 2 dochters, 2 schoonzonen en 3 kleinkinderen. Als het huisje schoon is mag je er in. Wat wel fijn is met kinderen die nog slapen in de middag. Goed geholpen bij de receptie en duidelijke uitleg. Wij hadden 2 6 persoons huisjes speciaal voor kids. Goed schoon, logische indeling, ruimte genoeg en ruim voldoende kastruimte voor alles. Top badkamer met dubbele wastafel en bubbelbad in grote slaapkamer op de begane grond en aparte wc. Douche en wc boven. Park mooi schoon en kleinschalig. 120 accomodaties. Snackbar prima, bij de receptie ook nog een ruimte waar je kunt ontbijten en lunchen. Juffrouw tok was ook gezellig. Lekker gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening en speelhoek voor de kids. Attenties in de accomodatie voor de kinderen en koffie en thee voor de ouders. Inclusief een flesje wijn. Al met al de moeite van een herhaal weekje zeker waard.

Datum van verblijf: februari 2020
313henriv, Public Relations Manager van Landgoed Ruwinkel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Wat super leuk om te lezen! Worden we blij van dat u het zo waardeert heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 3 februari 2020

Mooi aangelegd park dichtbij de bossen. Alles goed onderhouden. Huisje Weidezicht niet aan te raden wegens ontbreken van eettafeltje. Met bord op schoot was het echt behelpen. Zou ook rookvrij moeten zijn maar daar hebben vorige bewoners blijkbaar geen boodschap aan gehad. Huis prima schoon. Keuken goed ingericht. Mooie ruime badkamer met fijne douche en dubbele wastafel. Horeca voldoende aanwezig.

Datum van verblijf: januari 2020

Hopelijk heeft u melding gemaakt van de niet zo sociale vorige gast! Het spijt ons dat dit niet door de schoonmaak is opgevallen! We hopen dat u desalniettemin een fijn verblijf heeft gehad