“Gezellige drankje op vrijdag”
Beoordeling van Café Restaurant de Noot

Café Restaurant de Noot
Een tafel reserveren
wo 27/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Hoogland
Keukens: Europees, Indonesisch
Beschrijving: Eetlokaal De Noot: een smakelijk begrip in Hoogland Service met een glimlach. Onder een traditioneel rieten dak vindt u middenin het landelijke dorp Hoogland een sfeervol eethuis met heerlijke verrassingen. In een ongedwongen sfeer ontvangen wij u van dinsdag tot en met zondag vanaf 17.00 uur in een muzikale omgeving. Let eens op de historische instrumenten op en boven de unieke pianobar, de klassieke lichtspots en de rockschoenen bij de ingang. In klassieke elpeehoezen treft u een scala aan prettig geprijsde culinaire verwennerijen aan. Er is een regelmatig wisselende kaart met gerechten uit alle windstreken en daarbij bijvoorbeeld uitstekende, maar betaalbare wijnen. Van zeer gevarieerde voorgerechten (uiteraard ’begin-tunes’ gedoopt) tot verrassende hoofdgerechten (’hoofd-noten’). Samen met onze jonge medewerkers willen wij iedere gast een fijne avond bezorgen. Iedereen is van harte welkom, of het nu gaat om een diner voor twee, een avondje uit voor vrienden, of zakenmensen die in een gemoedelijke sfeer willen bijpraten bij een prima diner. Ook gezinnen met kinderen kunnen zich bij ons thuis voelen. Daar zorgt het speciale kindermenu (met “patatten en appelmoes en veel mayonaise”) en het aanwezige speelgoed wel voor. Eetlokaal De Noot heeft een uitgebreid terras waar in de zomermaanden buiten kan worden gegeten. Op ruime afstand van de weg, afgeschermd van het verkeer en bij zon gegarandeerd tot laat in de laatste zonnestralen. Eetlokaal De Noot ontvangt u graag van dinsdag tot en met zondag vanaf 17.00 uur. Om teleurstellingen te voorkomen is een belletje vooraf aan te raden.
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige drankje op vrijdag middag om het weekend in te luiden. Was heel rustig maar Nederland maakte zich al op voor verregaande maatregelen. Leuke spontane gesprekken aan de prachtige grote bar met de enorme gitaar aan het plafond. Zeer sfeervol en altijd leuke evenementen, hopelijk snel weer alles normaal.

Datum van bezoek: maart 2020

13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier met twee vrienden. De kaart is beperkt maar de menu's die geserveerd worden zijn uitstekend. Spannende, selectieve wijnkaart. En regelmatig in het aanpalende café erg goede live muziek. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ging naar de nieuwe De Noot om te kijken of met onze familie (15 pp) daar zouden kunnen eten op 5/1.
Dat gaat ‘m niet worden. De blonde dame in de bediening had er duidelijk helemaal geen zin in. Op de vraag waar komt de wijn vandaan, was het (zogenaamd grappige) antwoord: uit de fles!
De Prosecco werd in flesje geserveerd, moesten we zelf maar openmaken. Lukte niet, met veel moeite lukte het de blonde dame om ‘m open te krijgen.
De dame met bril was nog enigszins belangstellend, maar nogal plichtmatig, kwam niet oprecht over.
Brak ook middenin een gesprek in; doodzonde in de horeca!
Eten ok, niet bijzonder en dan toch bijna 40 euro p.p.
Geen aanrader! Lesje beleefdheid en interesse kan geen kwaad.

Datum van bezoek: november 2019
25 oktober 2019 beoordeeld

Na een prachtige make-over is er een rustige, aangename en huiselijke sfeer geschapen met fijne stoelen en akoestiek. Vertrouwde gerechten staan nog steeds op de kaart (spare-ribs, saté) en zijn nog steeds goed - zo niet malser en kruidiger - , maar nu is er de nieuwe kaart! Heerlijk vegetarische gevulde pompoen en geweldig stoofvlees kwamen bij ons op tafel. Met de rode passito erbij werd de inwendige mens goed verwend. De eendeborst vooraf was om te zuigen en het vetrandje zo subtiel dat het mooi mocht blijven zitten. Eigenlijk geen plek meer voor de apple-crumble maar de guilty pleasure tóch maar ingevuld en rollend naar huis. Morgen wéér :)

Datum van bezoek: oktober 2019
23 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk voorgerecht hollandse garnalen.
Hoofdgerecht gevulde pompoen uiterst verfijnd van smaak en het zag er aantrekkelijk uit.
Nagerecht roomijs met advocaat en chocolade saus.
Zeer genoten! Verrukkelijke rode wijn!
Voor herhaling vatbaar!
Prijs kwaliteit en hoeveelheid ruim voldoende!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Café Restaurant de Noot bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province
Hoogland, Utrecht Province

In Café Restaurant de Noot geweest? Deel je ervaringen!