“Kleine verbeterpuntjes”

De Musketiers Restaurant & Partycentrum
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Emst
Beschrijving: Een gezellig familierestaurant in Emst, midden op de Veluwe, met diverse mogelijkheden zoals lunch, diner, koffie met gebak, een borrel en all you can eat & drink voor groepen vanaf 10 personen.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangen door de goedlachse en uiterst vriendelijke dame en heer van de bediening, die netjes verzorgd de bestelling op kwamen nemen. De tomatensoep met pulled chicken is echt een aanrader. De gerechten komen snel en zijn goed van smaak. De Musketiers Steak is prima mals gebakken en de bijgerechten smaakvol. De prijs/kwaliteit is gewoon goed.

Maar het is niet alleen maar hosanna. Zowel de buiten- als binnenkant van het pand kan wel een update gebruiken. Ook de storende Skyradio met reclame en al op de achtergrond is niet echt een genot voor het oor. En dat terwijl er zoveel non-stop streams te vinden zijn.
De borden zijn simpel of eigenlijk niet opgemaakt, waarbij de chef des huizes overduidelijk lenteui in de aanbieding had. Doe het wat speelser, allicht kan wat speelser servies hier ook in helpen.

Conclusie: ja, prima..maar het is het op sommige puntjes even net niet. Aan de bediening ligt het zeker niet!

Datum van bezoek: augustus 2021

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg goed en heerlijk eten en goed verzorgd .vriendelijk personeel..top.komen zeker weer terug..Ook zeer betaalbaar..

Datum van bezoek: december 2019
Bedank Tillysbrocantie... v
9 januari 2020 beoordeeld

Zondag 5 Januari 2020 hebben wij hier heerlijk gegeten,,,Mijn man had een heerlijk biefstuk en ik een varkenshaasje met heerlijke saus van bospaddestoelen en pepersaus..Heerlijke verse friet en salade met warme groenten. Echt een aan rader.. Een ding vonden wij niet prettig dat er een hond rond liep en bij de tafels kwam...Wij vonden dat niet prettig en vinden dat het niet kan..min puntje voor ons...Maar komen zeker terug,,bedankt..Ook de huiswijn was een lekkere wijn voor een prima prijs. Zeer prettige bieding.

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Niet van toepassing verders geen toelichting ,hopen het zelf op te lossen ,we vertrouwen er nog steeds op

Datum van bezoek: juni 2019
19 december 2019 beoordeeld

Eet hier regelmatig EN goed! Gezellig. Leuke bediening. Ná het eten een Liquor 43 tegen een normale prijs. En niet zoals in vele restaurants uit een borrelglaasje voor € 5. Gewoon gaan zou ik zeggen!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Musketiers Restaurant & Partycentrum bekeken, bekeken ook

In De Musketiers Restaurant & Partycentrum geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.