Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie grote sauna

Wij waren op een dag dat het erg rustig was, dit was echt heerlijk. Veel saunas en baden bij een ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
15hestera
via mobiele applicatie
Enigzins duur sauna complex in mooie omgeving

Drukte bij entreebalie ging ten koste van de service, we kregen geen plattegrond mee en ontdekten ... meer lezen

Beoordeeld op 11 oktober 2020
B_Zoupe
Utrecht, Nederland
Lees alle 725 beoordelingen

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

17,85 per kaartje reserveringskosten voor gratis kaartjes, echt belachelijk. Vriendelijke medewerkers restaurant.
Weinig personeel bij receptie, laten liever iemand in de rij staan en gaan koelkasten vullen, daardoor lang moeten wachten, al bijzet binnenkomen, buiten langoesten wachten
Mooie sauna faciliteiten, beetje jammer dat er maar 5 mensen in het kruiden bad mogen

Beoordeeld op 15 september 2020

De service omtrent de bookingen was slecht. Geen tot weinig fatsoenlijke communicatie. In plaats van een telefoonnummer op de pagina te zetten, wordt alles via Messenger afgehandeld. Dit noem ik onprofessioneel.

Beoordeeld op 11 september 2020 via mobiele applicatie

De Veluwse Bron heeft een fraai buitengebied, gelegen aan een grote plas en daarom heeft een bezoek met mooi weer de voorkeur. Er zijn veel comfortabel ligstoelen om dan heerlijk in te ontspannen. De saunafaciliteiten zijn ruim voldoende, maar of dit ook nog zo is als het echt druk is, is maar de vraag. Bij slechter weer houdt de ‘binnen-capaciteit’ in elk geval niet over.
Wat echt een verbeterpunt is, is de ongelukkige ligging van de rokersvoorziening. Daar moet je als niet-roker telkens doorheen: verplaatsen dus naar een hoek waar ze geen overlast veroorzaken!

Beoordeeld op 7 september 2020 via mobiele applicatie

Dit WAS mijn favoriete sauna, tot Corona de geldharkerij heeft aangewakkerd bij de Veluwse bron. Mijn actie (gekocht en gepland in maart 2020) was omgezet in een giftcard. De entree kwam nu op 3x de prijs (van 25 naar 70 euro) als je met je giftcard wil betalen (die je hebt gekregen ter vergoeding omdat je de dag die je geboekt had niet kon gaan, aangezien zij dicht waren) moet je 2,95 betalen om die kaart te gebruiken. Niet te vergeten dat je daar ook geld uitgeeft! Dus hetzelfde dagje kost je dus een euro of 50 extra! Ze zijn echt knettergek geworden

Beoordeeld op 30 augustus 2020

Ik was er op een badkledingdag en een man die hier werkt sprak mij aan op het feit dat ik of een ander broekje aan moest trekken of naar huis moest gaan omdat dit broekje niet mocht volgens de regels. Ik had een normaal bikini broekje aan en volgens de regels mag je alleen geen G-string dragen. Dit had ik niet aan. Deze man vertelde mij dat ik net zo goed naar een normale naakte sauna dag kon gaan omdat ik toch niks aan had. Super vrouwonvriendelijk en asociaal. Belachelijk.

Datum van activiteit: augustus 2020