“Geweldig Grand Café!”
Beoordeling van Grand Café de Buren

Grand Café de Buren
Geclassificeerd als nr. 4 van 22 Restaurants in 's-Gravenzande
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Grand Café wordt iedereen verwend met warm welkomst door Marion of Yvonne. De wijnen zijn top en het eten is perfect. Ik ben hier wezen eten met een vriend die een glutenallergie heeft en hier wordt rekening mee gehouden, omdat zij altijd glutenvrij brood en glutenvrije gerechten hebben!

Al met al een top eetgelegenheid!

23 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier onze geluncht. Het eten was goed en ruim voldoende. De latte macchiato goed van temperatuur. Erg vriendelijk bediening die een oplossing bood voor iemand met een beperking

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met ons gezin weer heerlijk gegeten en gedronken. Het team hier is super. Net als het eten en drinken. Een dikke 10

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer super gezellig bij de buren alles weer goed lekker eten vriendelijke bediening en goede service
Echt een plek om naar toe gegaan gastvrouw super aardig echt bijzonder die zie je alleen nog maar in het westland
Waar mensen nog gewoon zijn en de klant nog koning is echt een super ten een echte aanrader
Bedankt mensen voor een geweldige avond

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen vaak bij De Buren om te lunchen of dineren. Alles is altijd vers en lekker. Zeer vriendelijke bediening.

Reizigers die Grand Café de Buren bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Grand Café de Buren geweest? Deel je ervaringen!