“Super!”

Muy Amigos
Geclassificeerd als nr. 6 van 22 Restaurants in 's-Gravenzande
Keukens: Mexicaans
13 maart 2018 beoordeeld

Al diverse malen heerlijk gegeten. Ruime keus, goed klaargemaakt. Vriendelijke bediening. Jammer dat ze (tijdelijk)gestopt zijn met de lunch. De gastvrouw is ook echt de gastvrouw, maakt graag een praatje. Een aanrader.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer echt lekker gegeten bij Muy Amigos met z’n 5en. Vriendelijke bediening, echt lekker eten (net als de vorige keren; altijd top) zoals je het zelf thuis niet voor elkaar zou krijgen.
Echt een aanrader..!

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar ik in 2015 (en ook eerder dit jaar) nog best tevreden was hier, is dat vanavond voorgoed om zeep geholpen door de eigenaresse.

Reservering om 17.30. We zijn de eerste gasten. We zijn met ons kind en moeten na diner nog een uur rijden, dus vroeg aan tafel. Begint prima. Wat tortilla's op tafel, bestelling opgenomen. Voorgerechten om 17.50 op tafel. Een precies dan gebeurt datgene waardoor je weet dat het vlotte tempo zometeen gierend tot stilstand komt: een groep van 20 heeft de eetzaal boven gereserveerd en komt nu binnen.

Onze voorgerechten worden om 17.55 van tafel gehaald en dan begint het......wachten..... We kletsen gezellig door in de hoop dat de eigenaresse toch voldoende personeel in de keuken heeft staan of dat er in elk geval voldoende ge-prept
is door de keuken.

18.30 uur, lege glazen, sfeer zakt in. Of we nog wat drinken willen.
18.45 uur, ipad aan voor ons kind. Eigenaresse komt langs, refereert aan de grote groep boven en zegt dat ons hoofdgerecht er zo aankomt.
19.00 uur, glazen leeg. Ober komt langs en zegt dat ons eten er zo aankomt.
19.15 uur, we gaan het zelf vragen nadat we er getuige van zijn dat andere tafels ineens wel hoofdgerechten krijgen, terwijl wij het langste wachten. We zijn de eerst volgende.
19.30 uur, na weer hoofdgerechten voorbij hebben zien komen die niet richting onze tafel kwamen, is de maat vol.

Twee uur binnen en alleen een voorgerecht. 1.5 uur wachten op je hoofdgerecht. We staan op en willen gaan. Eigenaresse krijgt het eindelijk door. Ons eten is nu klaar, krijgen we te horen. Haar jongens in de keuken werken zo hard als ze kunnen, verzekert ze ons. Ze biedt een gratis drankje aan maar na drie drankjes ieder reeds genuttigd, slaan we af.

Wel wijzen we haar erop dat andere tafels voor ons allang geholpen zijn aan hun hoofdgerecht. Daarover wil mevrouw "niet in discussie".

We twijfelen nog of we zullen blijven. Ons kind is zichtbaar moe en zegt naar huis te willen. Ik opper richting eigenaresse dat ik het ook vreemd vind dat de enige tafel met een jong kind zo lang moet wachten. Wil ze ook niet over in discussie. We besluiten te blijven voor het hoofdgerecht want we zijn allemaal flauw van de honger.

Eigenaresse zegt bij uitserveren eindelijk sorry. En waarschuwt dat de borden heet zijn. Ik raak mijn bord aan terwijl ik de hand van mijn kind probeer weg te houden van mijn bord. Bord is gewoon ijskoud. Het eten dat erop ligt is na 10 minuten ook de meeste warmte kwijt. Het eten zelf is matig.

Lang wachten, bij dreigend vertrek ineens eten klaar op koude borden en andere tafels die eerst hun eten krijgen? Jullie waren gewoon onze bin in de keuken kwijt! Naast dat jullie kennelijk niet goed weten hoe je een avond hoort te runnen als er een grote groep tussen zit. Van je eigen gebrek het probleem van je gasten maken. Schandalig.

BS-verhalen over drukte en je gasten aan het lijntje houden met "jullie eten komt zo" en dan "niet in discussie willen gaan", terwijl je ook eerlijk kunt zijn. Zelden zo slecht behandeld in de horeca.

24 augustus 2017 beoordeeld

Leuk restaurant met heerlijke Mexicaanse gerechten. Alles wordt vers bereid en de gastvrouw neemt alle tijd om een praatje met de gasten te houden. Tussen de gangen door wordt steeds gevraagd of het volgende gerecht al mag worden gemaakt of dat we nog even willen wachten.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten zijn heerlijk smaakvol. En de bediening is erg vriendelijk. Je krijg echt waar voor je geld. Een aanrader dit restaurant.

Reizigers die Muy Amigos bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Muy Amigos geweest? Deel je ervaringen!