“Prima mexicaans eten”
Beoordeling van Muy Amigos - GESLOTEN

Muy Amigos
Keukens: Mexicaans
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent aan het marktplein. Goed gegeten.
Erg vriendelijke bediening, ga er zeker nog eens terug als ik in de buurt ben.
Gewoon gezellig in een gemoedelijke omgeving. Top.

Datum van bezoek: april 2017

28 februari 2017 beoordeeld

De service was prima en het eten was erg lekker! Vooral de schuimbol als toetje was heerlijk! Het restaurant is gezellig ingericht. Prijs kwaliteit is erg goed.

Datum van bezoek: februari 2017
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten daar. Alles wordt vers klaargemaakt. Personeel doet erg zijn best om het naar je zin te maken.

Datum van bezoek: januari 2017
4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen met de Albert Heijn spaar actie. Ik had een lekker voorgerecht met gehakt. Mijn vrouw had een ander voorgerecht. Chips met een sausje.
Onze hoofdgerechten waren erg goed. Enchieladas en een pannetje met kipfilet en groenten. Vooral het laatste viel erg in de smaak. Ook het nagerecht was erg lekker. 3 bolletjes smakelijk ijs.
Het minpuntje deze avond vonden wij de bediening. Erg jonge meiden.
Druk met elkaar en weinig tijd voor ons als gast. Lang wachten op een drankje. Erg onpersoonlijk.
Voor het eten ziet u ons zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2016
31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel de beste Mexicaan van Nederland. Personeel vriendelijk, eten is subliem en dat voor een eerlijke prijs! Ben hier nu meerdere keren geweest en niets meer dan lof. Voor de echte liefhebber is er zelfs cactussoep, behoorlijk pittig maar uniek. Niet twijfelen maar genieten. Let op wel reserveren want het wordt steeds drukker.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Muy Amigos bekeken, bekeken ook