“Etentje met zoon en schoonzoon”
Beoordeling van Restaurant Just-In

Restaurant Just-In
Geclassificeerd als nr. 2 van 22 Restaurants in 's-Gravenzande
Keukens: Hedendaags
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch genoten van een 6-gangen diner. Heerlijke smaakcombinaties ! Bediening is prima. Zeker een aanrader.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze serveren hier echt de allerbeste sushi. Waar ik bij zaken als Sumo en Shabu Shabu alle sushi hetzelfde vind smaken, proef je hier echt de smaken van alle ingrediënten. Heerlijk! Ik vind het alleen niet het meest gezellige en sfeervolle restaurant.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met twee stellen hier gaan eten om iets te vieren.
Dat het dan wat meer kost vonden we niet zo erg.
Over het eten hoor je vaak goed verhalen dus daar gingen we voor.
Er bleek geen menu en wijn kaart te zijn wat ik bij de wijn wel jammer vind.
Met het eten kan je kiezen uit drie tot en met 6 gangen Verrassingsmenu.
Wij kozen voor 4 gangen en die met de amuses erbij voor ons meer dan voldoende waren.
De gerechten zoals de eendenborst en de kabeljauw maar ook het heerlijke nagerecht
allemaal heerlijk.
Jammer vonden wij de wat kale inrichting zonder planten of of andere geluid brekers een slechte combinatie
is met een toch wat luidruchtig publiek.

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met goede bediening, goede sfeer en heerlijke gerechten. Wij hebben er enorm van genoten.

29 oktober 2017 beoordeeld

Voor 4 personen gereserveerd afgelopen zaterdag. Broodje met een smeerseltje en amuse. Uitgebreide uitleg over wie wat niet lust etc etc. Naast het 5 gangen diner, een wijnarrangement erbij gedaan. Goede uitleg over de wijnen door Mark. En de bediening was uitermate vriendelijk en kundig.
Al met al een heerlijke culinaire ervaring welke ik iedereen aanraad.

Reizigers die Restaurant Just-In bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland
's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Restaurant Just-In geweest? Deel je ervaringen!