“Familie feestje”

Keukens: Frans, Nederlands
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeker 25 mensen kregen we een heerlijk ontbijt ter ere van moeder die 84 jaar werd en al haar kinderen en kleinkinderen wilde zien en verwennen. We begonnen met een glaasje champagne en daarna stonden verse broodje al te dampen, vers uit de oven. Bediening was attent en de koffie heerlijk. Super plek voor een intiem familie feestje

9 juli 2015 beoordeeld

Ontvangst was heel vriendelijk door het personeel dat buiten liep. Tijdens mijn fietstocht langs de kust kwam ik dit tegen. Geweldig gezellige sfeer straalde het uit, ik hen daar een overheerlijke Boerenpannenkoek gegeten. Ik ga daar zeker nog een keer Pannenkoek eten.

29 april 2015 beoordeeld

Wij hebben hier alleen maar ontbeten maat dit was erg goed voor maar € 4,95 Het personeel is erg attent en vriendelijk. We hebben ook met de eigenaar van het park gesproken, hij heeft ons leuke tips gegeven.
Je kunt er ook dineren voor een schappelijk prijsje ongeveer € 12,- dit zag er lekker uit.

28 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin lekker gefietst en bij BadZande de dagaanbiedingen, een Superlekkere pannenkoek met verse aardbeien en slagroom gegeten. Bediening door zeer vriendelijke Daniël. Restaurant was netjes en schoon. Was fris buiten, maar binnen brandde de kaarsjes en de kachel.

14 augustus 2013 beoordeeld

Heerlijke pannenkoeken, aardige bediening en een heerlijke rustige locatie aan de duinen!
Een prima stop tijdens een fiets of wandeltocht.

• Sfeer

Reizigers die Paviljoen Bad Zande bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Paviljoen Bad Zande geweest? Deel je ervaringen!