“Lekkere lunch”
Beoordeling van Het Galjoen

Het Galjoen
Geclassificeerd als nr. 9 van 22 Restaurants in 's-Gravenzande
2 oktober 2018 beoordeeld

op het eerst oog mag de lunchkaart klein zijn maar er is voor een ieder wat wils.
De trio van vis is werkelijk een genot om op te eten. Paling, zalm en garnalen op een heerlijk versgebakken broodje met een salade garnering is een aanrader.
Ook de club sandwich met zalm, tonijnsalade en garnalen is heerlijk.
Wil je een salade . . . . geen probleem, ook heel lekker.
Bij mooi weer, is op buitenterras een leuk toeven.

28 augustus 2018 beoordeeld

Tot de laatste tafel bezet en dat snappen we, aardige gastheren/dames, lekker verrassingsmenu, goed geprijsd

9 augustus 2018 beoordeeld

Gisteren bezochten wij het Galjoen om te dineren. Wij namen plaats op het terras.

Toen wij aankwamen zaten er mensen buiten op de bankjes die werden bediend door de serveersters en de ober. 1 bankje was vrij maar wij gingen op het terras zitten omdat het bankje dichtbij de afwasbak voor enorm veel vliegen zorgt is onze ervaring.

Na 10 minuten nog geen serveerster of ober aan onze tafel terwijl de mensen op de bankjes bediend werden en er praatjes werden gehouden met de mensen op de bankjes. Wij zagen dat de serveerster en de ober ons gewoon zagen zitten.

Na 10 minuten hoorden wij hoe de ober de gerechten op de menu kaart uitlegde aan een meneer en mevrouw op 1 van de bankjes tegenover ons. Toen hij klaar was dachten wij dat hij naar ons zou komen maar hij ging weer naar binnen.

Na een paar minuten kwam hij dan eindelijk naar ons toe en vroeg
of we kwamen om wat te drinken of ook om te eten. Wij zeiden dat we kwamen om te eten maar dat was buiten niet mogelijk zei hij omdat het binnen druk was en er geen personeel genoeg was. Binnen eten kon overigens ook niet want het zat vol.

Wij zijn vertrokken. Toen we wegliepen keken we nog eens naar de meneer en de mevrouw die ook buiten zaten. Op het bankje. Met de menu kaart voor zich.

Wij eten 1 tot 2 keer per week bij het Galjoen. Na zo schandalig te zijn behandeld zullen wij niet meer terugkomen.

6 augustus 2018 beoordeeld

Een vrij nieuw restaurant aan het mooie Marktplein gelegen. We hebben er een aantal malen geluncht. Lekker, voldoende, mooi opgemaakt. Vooral de vis lunches zijn erg lekker. Vriendelijke personeel. De tafeltjes op het buitenterras worden regelmatig schoon gemaakt. Er zijn voldoende parasols voor wat schaduw. De kok eigenaar brengt zelf de bestelling!
De moeite waard om een bezoek te brengen.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een zeer uitgebreide kaart en de kwaliteit van het eten is goed. Het personeel is zeer vriendelijk en geeft goede adviezen. Het restaurant heeft een moderne gezellige inrichting en beschikt ook over een heerlijk terras op een autovrij dorpsplein. Leuke aanwinst voor 's-Gravenzande.

Reizigers die Het Galjoen bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Het Galjoen geweest? Deel je ervaringen!