“Mooie gezellige locatie ”
Beoordeling van Brasserie De Dames

Brasserie De Dames
Geclassificeerd als nr. 15 van 22 Restaurants in 's-Gravenzande
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie brasserie de Dames , gezellige en sfeervol.
Wat we wel jammer vonden, was dat we een taartje wilde en er verteld werd dat er vers gemaakte cheesecake was. Mmm dachten wij dat gaan we proberen. Helaas kregen we monchou taart . Het was lekker maar echt geen cheescake .

6 augustus 2017 beoordeeld

Voorheen een delifrance-achtige formule, nu een leuk en heeeeeeel druk zaakje waar je voor een goede prijs kunt genieten van een met liefde gesorteerde lunch!

2 juli 2017 beoordeeld

Brasserie De Dames in 's-Gravenzande is nieuw. De eigenaar van het voormalig tegenover gelegen croissanterie De Passant probeert hier een nieuw concept uit. De bediening laat lang op zich wachten en de geserveerde producten zijn redelijk van kwaliteit. Het broodje met warme kip wordt na langdurig wachten koud gereserveerd. Het is lastig om oogcontact te krijgen met het bedienend personeel.
Men doet z'n best maar het kan beter. Prima familierestaurant.

1 oktober 2017 beoordeeld

Reizigers die Brasserie De Dames bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Brasserie De Dames geweest? Deel je ervaringen!