Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Topactiviteit

We hebben een hele leuke dag gehad met het blokarten! Toppersoneel, goede uitleg en geluk met het ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
Jamiev336
via mobiele applicatie
Leuk uitje (zeker in de tijden van Corona)!

Leuke strandactiviteit! Ook was het goed mogelijk de gepast afstand van 1,5 meter te houden. Ik was ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
markvL7855NB
Lees alle 120 beoordelingen

Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Het is wel echt letterlijk wat je denkt dat het is: karten met een zeil. Maak je klaar voor een gezicht vol zand, inclusief glimlach. Erg vermakelijk! Houd wel rekening met de weercondities want deze hebben veel invloed. Overal prima vermaakt!

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel leuk om te doen. Goede uitleg. Wij hadden het snel door en dan kun je door blijven rijden! Aanrader

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Gezellig team, super omgeving en heerlijk genieten van de kust en zee terwijl je lekker aan het uitwaaien bent in de boo kart.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Hartstikke leuk partijtje met 8 kinderen van ongeveer 10/11 jaar. Lekker buiten. Van powervliegeren word je blij ! Bedankt voor de organisatie!

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Vandaag met 8 formule 1 helden op het strand aan het blokarten geweest bij bachline events. Na een warm ontvangst is ons helder uitgelegd hoe we van A naar b konden over het strand. Met zo’n windkracht 4 in de zeilen hebben we genoten! Een absolute aanrader voor eenieder die iets actiefs op het noordzee strand wil ondernemen