“Wij komen zeker terug.”

La Pizzaiola by Pizzafoon
Geclassificeerd als nr. 5 van 80 Restaurants in Maasmechelen
Prijsklasse: € 15 - € 35
12 november 2023 beoordeeld

Genoten van een leuke avond met vriendinnen! Wij hebben heerlijk gegeten en er was niks op aan te merken. We hebben niet lang gewacht, het personeel was erg vriendelijk!

Datum van bezoek: november 2023

5 oktober 2023 beoordeeld

Gereserveerd op 30/9/23 om 19u30, ter plaatse 15 minuten moeten wachten, dan komt iemand zeggen dat er voorlopig geen plaats is, en er ook niets zal vrij komen, ondanks dat we gereserveerd hadden. Laten ons daar gewoon staan, zelfs zonder iets aan te bieden om te drinken! We zijn om 20u vertrokken op zoek naar ander restaurant. Totaal niet klantvriendelijk!

Datum van bezoek: september 2023
25 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening en super lekker eten. Een heel gezellig interieur waar zelfs ons klein hondje welkom was. Als we nog eens in de regio zijn springen we hier zeker en vast terug binnen.
Dikke chapeau aan dit hard en samen werkend team

Datum van bezoek: augustus 2023
21 juli 2023 beoordeeld

Gezellig interieur, super lekker, vers en bovendien zeer vriendelijke bediening!
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer
14 november 2022 beoordeeld

Is een gezellige plaats om te eten, wij zaten in de overdekte veranda. De wachttijden zijn wat lang, maar het eten is zeker in orde. Vriendelijke bediening, en prijs - kwaliteit wel in orde.

Datum van bezoek: november 2022

Reizigers die La Pizzaiola by Pizzafoon bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

Maasmechelen, Limburg Province

In La Pizzaiola by Pizzafoon geweest? Deel je ervaringen!