Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 5 december 2023

Ontvangst was niet echt hartelijk en vriendelijk. Ook het uitchecken was heel koel en afstandelijk.
Bij het toekomen in de ontbijtruimte was er niemand van personeel te zien. De ontbijtruimte zat ook zo goed als vol waardoor we met een ander koppel een tafel hebben moeten delen. Niemand die ons kamer nummer is komen vragen. Niemand die een goedemorgen kwam zeggen. Je moest het allemaal maar zelf uit zoeken en zien te vinden. Echt heel jammer! Nochtans zou dit een kleine moeite zijn om het wat aangenamer te maken.

Datum van verblijf: december 2023
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2023

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan wat betreft gastvriendelijkheid. We hechten normaal gesproken net veel waarde aan een warme ontvangst. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen uitzoeken waar het mis liep. We hopen dat u ons in de toekomst nogmaals de kans wilt geven om u beter van dienst te zijn.

Beoordeeld op 4 december 2023 via mobiele applicatie

Heel aangenaam winterverblijf!
We boekten 1 nacht en dit is zeer aangenaam bevonden. Geweldige kamer en ontbijt.
Enigste minpunt is dat we vroegen voor een extra groot deken maar een single kregen.
Hierop snachts de receptie trachten te bereiken maar niet gelukt.
Ze waren wel vriendelijk dit achteraf recht te zetten.

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw geweldige feedback en perfecte score! We zijn verheugd dat u zo van uw verblijf heeft genoten en stellen uw vriendelijke woorden enorm op prijs. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor alweer een fantastisch verblijf!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 2 december 2023

Zeer ruime kamer, mooi ingericht, grote badkamer, voorzien van alles.
Badkamer wel vrij koud en niet op te warmen. Compleet ontbijt. Ideale ligging.

Wij boekten 2 arrangementen Shop till you drop en December arrangement en het zou leuker zijn om de voordelen automatisch aangeboden te krijgen. Nu hebben we moeten vragen achter de vip dagpas, goodiebag, voucher voor wafel en werd ons op beide dagen geen welkomstdrankje aangeboden. Uiteraard hebben we alles gekregen maar het zou aangenamer zijn, moest alles op voorhand voorzien zijn zodat we er niet achter moeten vragen.

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke woorden over uw verblijf bij ons! Bij een volgend bezoek mag u zich steeds tot de receptie wenden wanneer de temperatuur in de kamer niet aan uw wensen voldoet. Dit is namelijk vaak snel opgelost. We hopen dat u desondanks toch van uw verblijf genoten heeft, en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Mooie Maasmechelen!

Beoordeeld op 22 november 2023

lawaai in de kamer, bed helemaal kapot, vol stof in gans de kamer, geen verlichting op parking, geen mogelijkheid om te eten in het hotel, geen informatie over activiteiten.
personeel = niet vriendelijk
ontbijt = triestig

bref: een ervaring om onmiddellijk te vergeten en zeker niet terug te gaan

Kamertip: do not go there... full of stuff in the room with noices everywhere no restaurant
Datum van verblijf: november 2023
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2023

Beste Gast,

Wat vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring hebt gehad. We zullen dit intern met ons team bespreken en de nodige verbeteringen aanbrengen. Ik wil graag verduidelijken dat dineren in onze brasserie alleen mogelijk is op reservatie vanwege het beperkte aantal plaatsen. We danken u voor uw feedback & hopen u tijdens een volgend bezoek een verbeterde ervaring te kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 november 2023

Fantastisch verblijf, mooie kamer, mooie pand, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Alles goed geregeld.
Glutenvrij eten, was vergeten het door te geven maar ze vroegen er zelf naar toen ik geen brood nam. Kreeg meteen glutenvrij brood.
Prachtige omgeving en een shuttlebus die je naar Elaisa brengt. Luxe!

Datum van verblijf: november 2023
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2023

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze fantastische score en lovende woorden! We zijn verheugd te vernemen dat u zo'n aangenaam verblijf had in het Terhills Hotel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor opnieuw een fantastisch verblijf!