Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 16 november 2023

Mooie en propere kamers! Lekker ontbijt. Ook het diner was super lekker. Personeel enorm behulpzaam en vriendelijk. Topervaring! Ook in de omgeving veel activiteiten om te doen. Nationaal park prachtig om te wandelen. Dagje wellness en Maasmechelen om gezellig te gaan shoppen!

Datum van verblijf: november 2023
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2023

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw lovende woorden en score! Wat fijn dat u zo van u ons hotel en haar omgeving genoten heeft! We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen tijdens een bezoek aan het mooie Maasmechelen.

Beoordeeld op 4 november 2023

De kamers en het ontbijt waren zeer goed. Netjes en proper.
Alleen viel ons het avondeten tegen. We konden geen vegetarisch menu kiezen en moesten vis of vlees eten. We 49 euro per persoon wel veel dan om niet je goesting te kunnen eten.

Datum van verblijf: november 2023
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2023

Beste Gast,

Bedankt voor het delen van uw feedback. Uw hoge score en vriendelijke woorden doen ons veel plezier! Wat uw opmerking over het diner betreft, we bieden dagelijks (muv zondag) een 3-gangenmenu aan, waarbij u voor zowel het voor- als hoofdgerecht de keuze heeft tussen een vis-, vlees- of vegetarisch gerecht. Tijdens uw bezoek echter, is er iets misgelopen, waardoor het vegetarische gerecht uitzonderlijk niet beschikbaar was. Onze oprechte excuses hiervoor! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf.

Beoordeeld op 1 november 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel is stijlvol en centraal gelegen.
Mooie kamer met uitzicht op de Franse tuin.
Heel rustige kamer. Zeer uitgebreid ontbijt met lekkere producten, ook Limburgse vlaai en gebak.
1 minpuntje : de bar is heel klein en heel beperkt en samen met het diner moet je heel lang wachten op je drankje.

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw feedback & score! We zijn verheugd dat u over het algemeen een aangenaam verblijf had, waarbij u vele aspecten van het hotel en haar omgeving wist te appreciëren! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in het mooie Maasmechelen!

Beoordeeld op 29 oktober 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk en vlot onthaal. Mooie en propere kamer. Lekker eten aan een schappelijke prijs in het restaurant, met een vriendelijke service. Goed bereikbaar, prive-parking met mogelijkheid om elektrisch te laden. Kortom, een geslaagde uitstap in Limburg.

Datum van verblijf: oktober 2023
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2023

Beste Benny,

Hartelijk bedankt voor uw geweldige feedback en perfecte score! We zijn verheugd dat u zo van uw verblijf heeft genoten en stellen uw vriendelijke woorden enorm op prijs. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor alweer een fantastisch verblijf!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 28 oktober 2023

mooie locatie, leuk naast shoppingcentrum.
de kamers zijn ruim, mooi ingericht met zeer goede bedden.
personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam
Ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid.
Diner , prijs kwaliteit zeer goed

Beste Fabienne,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze fantastische score en lovende woorden! We zijn verheugd te vernemen dat u zo'n aangenaam verblijf had in het Terhills Hotel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor opnieuw een fantastisch verblijf!