Vio.com
Hotels.comUS$ 162
PricelineUS$ 172
TravelocityUS$ 162
Beoordeeld op 25 november 2022 via mobiele applicatie

Super mooi pand! Al bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Ook bij het ontbijt zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette mooie kamer. En overal in het hotel hele mooie decoraties. Locaties top ten opzichte van de outlet stores

Datum van verblijf: november 2022
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2022

Geachte gast,
Vriendelijk dank voor uw beoordeling.
Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Christiaan & The Terhills Team

Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Mooi kader, mooie omgeving, veel natuur. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam. Mooie kamer, badkamer mag iets beter zijn. Ontbijt uitgebreid en voldoende. Avond eten was lekker en mooie gepresenteerd, alleen mag het iets meer smaak en sommige gerechten iets minder droog. Een aanrader voor wandelaars en schoppers.

Datum van verblijf: november 2022
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2022

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Beoordeeld op 12 november 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal. Centraal gelegen aan shoppingcenter en natuurdomein.
Mooie cleane kamer , goede bedden en zeer rustig. Koffie,thee en water op de kamer . Lekker ontbijt met uitstekende koffie.
Het welkomstdrankje vonden we een leuke attentie

Geachte Gast,

Enorm bedankt voor het posten van deze mooie review.
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 november 2022

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede service. 1 minpuntje: de comfortkamer op 'het gelijkvloers' is eigenlijk in de kelder, waarvan het raam uitgeeft op een muur. De kamer op zich is mooi .Verder niets aan te merken. Mooi en lekker ontbijtbuffet.

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve review.

Beoordeeld op 7 november 2022 via mobiele applicatie

Prima ligging. Fijne suite met moderne badkamer. TV is aan de kleine kant. Romantisch pakket was onduidelijk en alleen een klein flesje cava van matige kwaliteit. Fijne service met shuttle naar de wellness. Kortom prima voor een kort verblijf

Kamertip: Prima parkeren aan overkant hotel. Vlak bij een super mooie wellness en naast outlet.

Geachte gast,
Vriendelijk dank voor uw beoordeling.
Met vriendelijke groeten,
Christiaan & The Terhills Team