eDreams
Hotels.comUS$ 128
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 128
Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooie transformatie van oud mijngebouw naar het huidige stijlvolle hotel.
We hadden vanuit onze kamer op de 2de verdieping mooi zicht op de tuin voor het hotel en op het natuurpark, wat ‘s avonds zorgt voor prachtige taferelen bij zonsondergang.
De kamer was zeer ruim en van alle comfort voorzien. Heel aangename bedden en het is er muisstil, een goede nachtrust verzekerd.
‘s Ochtends ontwaken en plaats nemen bij het ruime ontbijt met zowel koude als warme mogelijkheden.
Er zijn enorm veel uitstapmogelijkheden in de dichte nabijheid. Wij genoten bij onze uitstap van het Elaisa wellness complex wat zeker de moeite van een bezoek waard is.
Wij komen in de toekomst zeker nog terug.

Datum van verblijf: juli 2022
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2022

Geachte Gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve waardering. Het doet ons heel veel plezier dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel. Het zou ons verheugen je opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 27 juni 2022

Hotel is mooi gelegen om zowel het natuurgebied Hoge Kempen als Maasmechelen Village te bezoeken.
Ruime parking.
Prachtig gerenoveerd pand. Mooie en erg grote luxueuze kamers.
Voortreffelijk ontbijt.De ontbijtzaal is erg krap.

Datum van verblijf: maart 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Met vriendelijke groeten, Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 26 juni 2022

Wij hadden een kantooruitstap gepland met onze medewerkers met overnachting in Terhills Hotel. Ze hadden voor taxivervoer naar Maastricht gezorgd en ook naar ons restaurant en alles is prima verlopen. De kamers waren zeer mooi. Door de unieke ligging hebben we een rustige nacht gehad en een prachtig ontbijt buiten. Een aanrader !

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Met vriendelijke groeten, Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 24 juni 2022 via mobiele applicatie

Ik heb ontzettend genoten in het Terhills hotel! Prachtige omgeving, mooie mensen en de medewerkers vind ik zeer vriendelijk! Ik mis het nu al, maar kom graag nog eens terug! Elaisa Wellness aanrader!

Reistype: Reisde alleen

Met vriendelijke groeten,
Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 16 juni 2022

Dit hotel richt zich meer tot bedrijven, zo hebben wij het althans ervaren. Comfortabele kamers, de ontbijtruimte is te klein. Geen mogelijkheid om à la carte te eten. Er is totaal geen sfeer in het hotel, geen terras om iets te nuttigen. Meer verwacht van een 4* hotel.

Kamertip: Neem geen comfortkamer op verdieping 3.

Bedankt voor u review.
Spijtig dat het verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We hebben een terras aan de achterzijde van de ontbijtruimte waar een drankje genuttigd kan worden.

Heel graag tot een volgende keer.
Christiaan & Terhills Team