147 US$
Booking.com147 US$
Priceline146 US$
eDreams147 US$
Beoordeeld op 22 september 2021

Niets aan te merken op de accomodaties, minpuntje hoe raken personen met handicap, bv in een rolstoel aan de lobby?
Mooi onderhouden park met daarachter een gratis hotel-parking.
Vlakbij bij Outlet Maasmechelen Village.

Datum van verblijf: september 2021
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2021

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Bij de ingang van het hotel hangt een signalisatie van onze mindervalide ingang.
Deze situeerd zich aan de zijkant van het hotel.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Met vriendelijke groeten, Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 20 september 2021

Kraakproper, verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, mogelijkheid om lekker te eten in de eigen brasserie.
In de nabijheid: outlet village, fluisterboten Dilsen-Stokkem, Eleisa wellness center in totale rust, uitstapje naar Maastricht.

Beoordeeld op 17 september 2021

Kamer in de kelderverdieping is geen aanrader
Ontbijt is na 4 dagen eentonig en zonder variatie
Restaurant neemt maar een beperkt aantal aan per avond, wel vervelend
Ligging is mooi en de shutle naar de wellness Elaisa is zeker een pluspunt

Kamertip: zeker geen kamer in de kelderverdieping

Geachte gast,

Vriendelijk dank voor uw beoordeling.
De Comfort kamers liggen inderdaad op de gelijksvloerse etage.
Misschien aan te raden om een volgende keer de Superior kamer eventueel met tuinzicht te boeken.
Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 september 2021

A one night stay with the cadeaubox 'verblijf in België'
en wàt voor een zalig verblijf was het! TOPCADEAU! We kenden Terhills al van de fijne wandelingen in de natuur en we dachten... let's combine, even ertussenuit met onze drukke agenda, en deze keer mét een stay-over en waar beter dan in het prachtig ogende Terhills Hotel! Verwachtingen méér dan ingevuld, w a u w ! Stijlvol, erg erg vriendelijk onthaal, prachtige kamer en voorzieningen, zalig bed °lachje° Overweldigend lekker ontbijt °glimp° We kwamen zonder verwachtingen en vielen echt met ons gat in de boter!° Eén mini remark... de lades van de nachtkastjes mee reinigen/ontkruimelen? °pretlachje° mààr... dat is wel muggeziften, want de puntjes stonden wel dégelijk op de 'i' in onze kamer, in 't hotel, rond het hotel... pràchtig!

Beoordeeld op 8 september 2021 via mobiele applicatie

Overnachting geboekt met welness arangement bij Elaisa.

Voor ons jammer genoeg niet meer waard dan 3 sterren...

Pluspunten:

- vriendelijke service, iets minder vriendelijk ontvangst omdat ze het druk hadden met de checkouts.
- proper
- leuk welkomstgeschenk
- gezellig terras om te ontbijten
- mooie inrichting

Minpunten:

- douche water loopt doorheen het glas waardoor badkamer onder water komt te staan.
- enkel bruisend water voorzien in de kamerfrigo (wij zijn plat water drinkers)
- parking bestaande uit kiezelsteentjes met zeer veel stof.. auto heel vuil hierdoor en niet aangenaam als een auto rijd en je op de parking staat.
- ontbijtbuffet zeer kleine ruimte, okee buffet maar niet meer dan dat... voor de capaciteit van het hotel. Zeer drukke ruimte met aanschuiven, op elkaar staan (niet erg coronaproof). Droge chocoladekoeken en croissants.

Datum van verblijf: september 2021
Terhills Hotel, Owner van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw review.

Met vriendelijke groeten, Christiaan & Team Terhills