Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke staff. Lekker eten. Enkel jammer dat onze 3e gast op een mini bedje moest slapen voor dezelfde prijs. En de badkamer stond onder water na een douche te nemen. Maar overall toch tevreden.

Datum van verblijf: september 2020
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

top ,natuur ,shopping alles op kleine afstand van het hotel , ook alles in het hotel tiptop coronaproof ,ook het avondmaal is een topper ,het ontbijt ,alles voorzien ,personeel heel vriendelijk op elk moment

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Beoordeeld op 24 september 2020

Het hotel is goed gelegen, net naast Maasmechelen Village en naast de oude mijnsite. Voor elk wat wils dus. Wij kregen bij aankomst een glaasje cava, een leuke attentie ! Het gebouw en de tuin zijn prachtig. Het hotel is stijlvol ingericht, zowel de gemeenschappelijke delen als de kamers. Het ontbijt was heel lekker. Een aanrader voor wie de streek wil bezoeken.

Kamertip: Comfort kamer met zicht op de tuin liggen half onder de grond.

Geachte Gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve waardering.
Het doet ons heel veel plezier dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel.
Het zou ons verheugen je opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 september 2020

Het hotel gaf ons een echt luxe gevoel. Super mooie badkamer, ruime slaapkamer en prachtig uitzicht. Heel vriendelijk personeel dat 24u per dag beschikbaar staat.
Duidelijke regels ivm corona, was een ideale staycation voor ons.

Geachte Gast,

Enorm bedankt voor het posten van deze mooie review.
Ik geef zeker de complimenten door aan mijn personeel.
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 18 september 2020

Dit hotel is heel mooi zowel het gebouw als de inrichting ervan gelegen in een mooi park , we werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een kamer op het tweede verdiep . De eerste avond bleven we hier eten maar dat viel wat tegen , ze geven een driegangen menu met een keuze tussen twee gerechten maar tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht moesten we lang wachten en mijn vis was niet genoeg gegaard zodat we andere avonden naar “ Giuliano “ gingen eten .Het ontbijt daarin tegen was dik in orde , er stond een buffet maar je werd er bediend door vriendelijke dames. Een minpuntje is inderdaad zoals hier al vermeld de deuren die heel hard toeslaan en is vooral s ’morgens wel storend , anders is dit hotel een aanrader en komen we zeker nog eens terug want in de streek kan je prachtige wandelingen doen . Jammer genoeg hadden wij tijdens ons verblijf niet altijd goed weer .

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Terhills Hotel en voor uw beoordeling.
Wij kijken er dan ook naar uit u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.

Christiaan & The Terhills Team