Beoordeeld op 4 augustus 2020

Prachtig hotel, bediening in het restaurant kan beter. Enig mooie kamer... Onderbezetting personeel en nog niet 100% ervaren. Personeel is wel super vriendelijk. Tegen gekomen ... men serveerde rode wijn in het glas waar voordien witte wijn was in geschonken. Is een detail ... maar zulke zaken mogen niet gebeuren. Over het algemeen zeer tevreden van ons verblijf en wij komen zeker nog terug.

Kamertip: kies een kamer met zicht op de tuin
Datum van verblijf: augustus 2020
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt met een dag Elaisa inbegrepen. Het vervoer en ons verblijf waren goed geregeld. Wanneer we aankwamen in het hotel, werden we warm ontvangen. Onze kamer was erg mooi en prima in orde. Het ontbijt was ook uitgebreid en heerlijk!

Datum van verblijf: augustus 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Beoordeeld op 3 augustus 2020

Heel mooi en verzorgd hotel, prachtige kamers, upgrade gedaan naar kamer met tuinzicht. Ook de service van de receptie tot aan het ontbijt, trouwens heel lekker, en uitchecken perfect. Komen hier zeker terug!

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Terhills Hotel en voor uw mooie beoordeling. De bijhorende positieve opmerking doet ons team veel plezier. Wij kijken er dan ook naar uit u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.

Christiaan & The Terhills Team

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Mooie kamer, jammer dat de deur van de badkamer geen klink heeft, maar een opening om vast te nemen. Leek me vrij vuil.
Wij keken uit op de achterkant van Maasmechelen Village.

Je had niet echt een "welkomstgevoel" bij het inchecken. De 2 dames achter hun bureau doen wat ze moeten doen, met een glimlach, omdat het zo hoort, maar het lijkt me niet 100% van harte...

Het ontbijt is verzorgd, door corona wordt het eten nu op jouw bord geserveerd. Tip zou ook kunnen zijn om iedereen een tang te geven en het zo zelf te laten nemen. De dame aan het ontbijt was super vriendelijk, maar het voelt toch anders aan als je het eten zelf niet mag nemen, maar telkens moet zeggen 1 broodje..., 1 schelletje, ... Wel echt heerlijk brood!!

Er is een gesloten fietsenstalling voorzien, maar die zit helemaal aan de andere kant van het gebouw. (Waar is de logica?)

Kortom, mooi hotel, mooie kamer, maar toch voelt het niet 100% goed.

Geachte Gast,

Bedankt voor deze review.

Door Covid-19 dienen we een andere werkwijze te hanteren als we gewend zijn, maar zeker niet minder gepassioneerd door onze medewerkers. Wat jammer dat u onze gastvrijheid niet zo heeft kunnen ervaren.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgende trip naar Maasmechelen.

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Omdat we via een promotiecode geboekt hadden, kregen we een kamer in de kelder. Hier werkte echter de Wifi niet, en er was ook geen telefoonbereik omdat de kamer nagenoeg volledig ondergronds zat. Na melding aan de receptie kregen we een upgrade naar een mooie kamer met uitzicht op de prachtige tuin op de tweede verdieping.

Geachte Gast,

bedankt voor deze review.
Wat fijn om te horen dat onze medewerkers van de receptie u direct hebben kunnen helpen om uw verblijf naar wens te maken.
We hebben uw opmerking betreft de wifi zeker genoteerd.

Hel graag tot een volgende keer.