TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel, maar hygiëne op kamer niet goed. Van spinnenwebben in de kamer tot afval in badkamer en schimmel in koffie apparaat. Heel ongepast !

Ontbijt was zeker Ok, de inrichting is best Ok, maar gebrek aan hygiëne op kamer maakt het voor ons spijtig genoeg compleet kapot

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

We verbleven bij jullie tijdens de Nationale Heidedagen. 2 dagen genieten van de heide op zijn best. De rest vulden we aan met eigen wandelingen en namen we ruim de tijd voor wat heerlijke shopping in the Village. Het hotel ligt ook heel goed in de nabijheid van enkele lekkere bistro's.

Beoordeeld op 4 september 2019

Prachtig hotel, ruime kamers, mooie badkamer, echter geen bad. Bedden wat aan de zachte kant. heel goed ontbijt, heel behulpzaam personeel. Aanrader. Hotel heeft ook mooie conferentiezalen en ligt slechts twee minuten lopen van Maasmechelen Village en naast natuurgebied.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Verblijf op 23 aug 2019
Heel mooi hotel. Prachtig gebouw.
Mooie moderne kamer met goede airco.
Nespresso machine op de kamer.
Ontbijt super compleet
Diner was wat moeilijk om te reserveren wegens zogezegde drukte maar bij aanvang
diner maar halve bezetting in restaurant. Er was wel barbecue in de tuin
Als aperitief gin gedronken in de bar met een bordje nootjes.toch wat zwakjes.
Aan tafel fles goede champagne gedronken als aperitief doch zonder bijhorend hapjes
Bib de koffie ook weinig zoetjes maar toch 6 euro per koffie
Voor de rest leuk verblijf en voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2019
Terhills, Team Terhills van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Geachte Gast,

Bedankt om uw ervaring met de lezers van TripAdvisor te hebben gedeeld.
Wij waarderen uw mening en nemen dit zeker ter harte.

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven met de bongobon luxeweekend 1 nacht in het Terhills hotel
De ontvangst was zeer hartelijk, met een lekker glaasje prosecco
Onze standaard kamer was ruim, mooi en luxueus ingericht met een zeer mooie en ruime badkamer, zeer goede regendouche
‘s avonds hebben we gedineerd in het retaurant van het hotel
Het eten was lekker, maar de ober stond er echter alleen voor om zowel de bar als de zaal te bemannen
Blijkbaar hadden slechts 2 tafels gereserveerd, maar zijn er toch nog heel wat gasten komen opdagen
Jammer, doch de ober heeft zijn best gedaan maar we hadden met hem te doen
Ontbijt was zeer lekker, uitgebreid en heel verzorgd! Gezellig terras buiten
Zeer vriendelijk personeel
Ligging ook zeer goed: zowel natuurpark als maasmechelen village op wandelafstand
Absolute aanrader! Wij hebben genoten

Geachte gast,

Vriendelijk dank voor uw beoordeling.
Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Christiaan & The Terhills Team