TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Al bij aankomst een prachtig gezicht dit hotel met mooie tuin! Kamers zijn heerlijk, ruim, fijne bedden en zeer ruime badkamer. Ontbijt was ook prima. Grenst aan natuurpark Hoge Kempen en aan de andere kant op 100 meter afstand Maasmechelen shopping village. Echt genoten van mijn korte verblijf. Ga zeker nog een keertje terug.

Kamertip: Neem een kamer met tuinzicht
Datum van verblijf: augustus 2019
Terhills, Team Terhills van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Het is ons een waar genoegen deze positieve score te ontvangen waarbij u vele aspecten van ons hotel weet te appreciëren. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol, comfortabel hotel in een goed gerenoveerd voormalig directiegebouw van een mijnbouwbedrijf, in rustige omgeving. In de nabijheid wat horeca een bioscoop en het kitcherig opgezette shopping centrum Maasmechelen Village, voor de liefhebbers van merkartikelen. In het hotel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel heeft goede parkeergelegenheid. Ontbijt is prima, compleet, met meer dan voldoende keuze, maar niet direct onderscheidend. Kamers zijn keurig ingericht. Het gehele hotel, inclusief kamers zijn in een zelfde stijl ingericht. Prima bed. Mooie natuur in directe omgeving. Voor een paar daagjes weg een aanrader.

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie locatie, hotel met mooi interieur, rijk en warm. Kamers top, heerlijke bedden, mooi linnengoed. Airco perfect, niet te koud en niet recht op je bed. Hoge plafonds.
Let op douche vloer, die is best glad! Wij komen op zeker terug. Omgeving prima om te fietsen, wandelen en lekker te shoppen. Ontbijt bizar duur €25,00 pp. Zou gezien de prijs per nacht best inbegrepen mogen zijn.

Geachte Gast,

Bedankt om uw ervaring met de lezers van TripAdvisor te hebben gedeeld.
Wij waarderen uw mening en nemen dit zeker ter harte.

Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving, nog mooier hotel, heerlijk ontbijt en voldoende te doen om je te vermaken. Je kunt je auto gewoon laten staan. Bioscoop, brasserie, bistro en shopping centre is allemaal op loopafstand. De omgeving is ook uitermate geschikt om te wandelen. Het was een meer dan luxe verblijf en ik ga er graag nog eens heen.

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve waardering.
Het doet ons heel veel plezier dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel.
Het zou ons verheugen je opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet uit Maasmechelen,

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Liever langs de voorzijde gelegen, maar ja voor een nacht. Het ontbijt was zeer verzorgd, lekker fruitsap, en lekkere koffie. Wij namen het menu van 39 € en ik een lekker wit Chileens wijntje, mijn vrouw bruiswater.

Kamertip: Wij hadden op mail gevraagd voor twee eenpersoonsbedden, stond niet op de planning, maar we vlogen van 205 naar 305.