“Ok restaurant zonder meer”
Beoordeling van Giuliano Maasmechelen

Giuliano Maasmechelen
Geclassificeerd als nr. 19 van 80 Restaurants in Maasmechelen
Prijsklasse: € 5 - € 31
Keukens: Italiaans
4 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke setting om eens gezellig te tafelen.
Wel jammer dat er heel wat foutjes tijdens de service gebeuren:verkeerde voorgerechten die we niet besteld hadden,de drank kwam pas toen we ons hoofdgerecht al op hadden.
Ons hoofdgerecht was een suggestie van de kaart:pasta met venkelgehakt en champignons.
Het gerecht was ok maar niet wauw.
We vonden het eten in het algemeen overprized.
Naar onze mening liep er teveel personeel rond,waardoor er veel dingen misliepen.

Datum van bezoek: september 2023

29 september 2023 beoordeeld

Heerlijke pizza’s uit de draaiende steenoven. Fijne pasta’s. Zeker de pasta al la vongole. Top restaurant. Voelt alsof je in Italië bent.

• Sfeer
12 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren niet welkom, ook niet op het terras, omdat we een klein hondje bij hadden. We zetten nooit meer een stap binnen bij Giuliano,ook niet in Hasselt waar we regelmatig kwamen. Op zich geen verlies want je kan veel betere pizza's (bijv. bij Maccione) en pasta's (bijv. bij Pocomatto) eten in Hasselt. Ik zou alle hondenliefhebbers willen oproepen Giuliano links te laten liggen.

Datum van bezoek: september 2023
2 september 2023 beoordeeld

Do 31/08 pizza Topolino bolognese en pizza bolognese besteld. Na de eerste hap kregen wij de indruk dat er een klaargemaakte pot uit de winkel erop is gedaan. De kleur was niet rood van de tomaten maar oranje. Het gehakt was ook zó fijn dat je twijfelt of er wel gehakt in zit. Wij hebben naar onze mening deze pizza’s teveel betaald. Deze ervaring hebben wij nog nooit meegemaakt en zo een bolognese saus al zeker nooit bij een Italiaan geproefd. Daarbovenop krijg ik nog een veel te hoge rekening gepresenteerd. De persoon bij wie ik afrekende overloopte de rekening niet. Zij riep er iemand anders bij en deze persoon had 3 hoofdgerechten van de tafel ernaast bij ons tafelnummer ingegeven. Wij klagen eigenlijk nooit maar nu vond ik het werkelijk schandalig. Als ik er iets van meldde wordt je scheef bekeken en krijg je enkel te horen dat de gerechten “nieuw” op de kaart stonden. Het spijt mij maar hoe moeilijk kan het zijn om verse bolognese saus te maken? Als men de mensen toch wilt bedriegen zou ik de smakeloze saus toch héél hard bijkruiden. Een contactformulier ingevuld en tot op heden nog geen reactie ontvangen.

• Sfeer
23 augustus 2023 beoordeeld

Zelfs buiten op het terras mocht ons hondje (in mandje) NIET BINNEN. WAT KLEINZIELIGE MENSEN !!!
Dus : nooit meer en evenmin op andere lokaties

Reizigers die Giuliano Maasmechelen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

Maasmechelen, Limburg Province

In Giuliano Maasmechelen geweest? Deel je ervaringen!