“Redelijk”

Geclassificeerd als nr. 19 van 80 Restaurants in Maasmechelen
Prijsklasse: € 5 - € 31
Keukens: Italiaans
9 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de lunch hier gegeten. Wat ik vreemd vond was dat er geen prijzen werden vermeld op het menu buiten.

Dit is vaak een indicatie voor iets hogere prijzen. Moet zeggen dat ik €16,- voor een simpele pizza salami relatief veel vind.

Pizza was redelijk. Had er eigenlijk meer van verwacht. Ook het serveren van een penne of spaghetti in de pan vind ik niet echt fraai. Tevens werden er van te voren kurken onderzetters neergelegd. Beetje jammer dat mijn onderzetter een soort hap eruit had. Geeft zelfde gevoel als vies bestek krijgen.

Datum van bezoek: augustus 2023

16 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroegen om een tafeltje en werden te woord gestaan door een onvriendelijke boer … ons klein hondje was niet welkom, zelfs niet op het terras ..
Jaren waren we hier trouwe vaste klant maar ons zien ze hier nooit meer terug!!
Volgens vrienden laat de kwaliteit & service te wensen over tov vroeger.. Genoeg andere adressen in Limburg.
Ciao

Datum van bezoek: juli 2023
27 mei 2023 beoordeeld

Vroegen een plaatsje op het terras gezien wij een kleine hond bij hadden. Toegang werd geweigerd omwille van de hond. Dit is anno 2023 onvoorstelbaar!!! Afknapper van formaat!

Datum van bezoek: mei 2023
2 april 2023 beoordeeld

Enorm teleurgesteld in dit restaurant. Personeel méga onvriendelijk! Wij werden aan de meest ongezellige tafel gezet en vroegen of we nergens anders konden zitten, waarna de medewerkster al een gezicht trok. Wetende dat er amper volk was, stelde ze ons de tafel er achter voor, de 2e meest ongezellige plaats van het restaurant. Het heeft wat geduurd voor iemand ons drinken kwam opnemen. Wij hebben dan aan die persoon gevraagd of wij van plaats konden wisselen.. zijn antwoord was ‘waarom?’. We zijn dan naar een ander tafeltje begeleid geweest en kregen net onze aperitief. Nog geen 2 minuten later was ons eten daar al. Geen tijd gehad om van onze aperitief te kunnen genieten. Eten was redelijk oké. Een hele mooie zaak maar bepaalde medewerkers halen dit zo hard naar beneden. Jammer!

Datum van bezoek: april 2023
18 januari 2023 beoordeeld

We bestelden voor mijn vrouw de tongetjes. Deze bleken echter alles behalve goed gebakken maar nog halfrauw.

Datum van bezoek: januari 2023

Reizigers die Giuliano Maasmechelen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

Maasmechelen, Limburg Province

In Giuliano Maasmechelen geweest? Deel je ervaringen!