Toflo2015
Eindhoven, Nederland

Topverblijf!

Beoordeling van Hotel Al Mulino
5,0 van 5 bollen23 mei 2022 beoordeeld
Wat een uniek hotel. De oude molen is helemaal gespaard gebleven en rondom hebben ze mooie kamers gecreëerd. Nette, grote en vooral schone kamer met een fijn bed en badkamer met apart toilet. We hebben een heerlijk Italiaans diner gehad. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel lekker. Vanuit het hotel ben je snel in Maastricht. Kortom, een fijn en relaxt verblijf gehad.
Datum van verblijf: mei 2022
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.3 km van Hotel Al Mulino
    De Konik
    2.2 km van Hotel Al Mulino
    Meer hotels in Maasmechelen bekijken
    Beoordeeld op 16 mei 2021

Sober maar duur ontbijt. Geen extra bord gekregen. Terras voor ontbijt waren nog vlekken van vorige avond. Theezakjes die al eens geopend waren. Onthaaldesk slordige indruk. Overal onkruid in de tuin.

Datum van verblijf: mei 2021
    Beoordeeld op 31 maart 2021

Mooi hotel met ruime, verzorgde kamers. Door covid was het ontbijt en diner op de kamer. Ze zorgden voor een snelle bediening en lekker eten. Vroeger inchecken dan verwacht was ook geen enkel probleem. Zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: maart 2021
    Beoordeeld op 26 maart 2021 via mobiele applicatie

Door de nieuwe maatregelen ons weekend village moeten verzetten en via hotels.com hier geboekt. Onthaal super vriendelijk ook al waren we wat uren te vroeg, zeer mooi restaurant , mooie kamers. Door de Corona in weekdag weinig boekingen wel volboekt in het weekend dus het was zeer beperkt in menukaart maar de patron heeft gezorgd voor een perfect diner, een carpaccio met fantastische verse producten en een super lekkere Italiaanse lasagne, zaak is familiaal Italiaans, een aanrader
    Grazie mille voor alles 😉👍👍👍

Datum van verblijf: maart 2021
    Beoordeeld op 28 oktober 2020

De combinatie hotel-restaurant is echt schitterend. De bijzonder verzorgde en uitstekend uitgeruste kamers en een uitstekende, professionele en toch huiselijke dienstverlening maken van Al Mulino een echte aanrader. Probeer zeker ook het restaurant en vergeet daarbij de wijnkaart niet. De patron adviseert u graag wanneer ze 'uw' wijn niet in huis hebben met een betaalbaar en vooral heel goed alternatief. Kortom. Zelfs na ons derde verblijf zijn en blijven wij enthousiast. We'll be back! ;-)

Datum van verblijf: oktober 2020
    Beoordeeld op 30 september 2020

IN hotel Al Mulino is het aangenaam vertoeven. Wij hadden een standaardkamer die zeer gerieflijk was. Comfortabele bedden, een fris interieur, proper en hygiënisch, een moderne badkamer en een apart toilet (altijd zeer positief). Daarenboven een goed functionerende airco.
    Enige puntje van verbetering : een kleine koelkast voor de gasten op de kamer zou aangenaam zijn, dit vindt men tegenwoordig overal.
    Zoals de naam het zegt "Al Mulino" heeft de eigenaar Italiaanse roots maar hij is een geboren en getogen Limburger. De man, evenals zijn echtgenote, is uitermate vriendelijk en gedienstig.
    Het ontbijt werd geserveerd (wegens Corona) aan tafel in de ontbijtruimte. Er is tevens een restaurant aan het hotel.
    Een eigen parking, gratis, is een pluspunt voor de gasten en wie er komt om in Limburg te fietsen: deze kunnen 's nachts veilig in het hotel gestald worden en voor de elektrische exemplaren, zelfs ter plaatse opgeladen worden.
    Kortom : een hotel om aan te bevelen.

Datum van verblijf: september 2020