“Zeer lekker eten verrassende menu.”
Beoordeling van Osteria Cellini

Osteria Cellini
Geclassificeerd als nr. 2 van 80 Restaurants in Maasmechelen
Prijsklasse: € 20 - € 100
2 december 2023 beoordeeld

Dit is een zeer aangename locatie met een toffe bediening
het menu is zeer variërend en vlotte bediening aanraden waard.

Datum van bezoek: mei 2023
    • Sfeer

3 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentieke Italiaanse keuken. Een kok die er plezier in heeft om zijn gasten te laten genieten. Erg lekkere gerechten dus. Vriendelijke bediening. We hadden hier een heerlijke avond.

Datum van bezoek: november 2023
18 oktober 2023 beoordeeld

Ik herkende de locatie van vroeger, mooi , terras in wintermidus, normaal maar uitgedroogde bloembakken en opgepoetst terras heeft niks met zomerstop te maken , eten top, bediening 0, alleen de gastvrouw top maar de rest voor wat je betaald echt ondermaats ...een hoofdgerecht van 39 euro nog eens 7, 5 euro bij betalen voor een beetje pasta erbij , triest

Datum van bezoek: oktober 2023
9 oktober 2023 beoordeeld

Mijn eerste ervaring daar was vreselijk. Had veel verwachtingen en gehoopt dat voor het beste aangezien ik ook kortbij woon. Het personeel is onbeschoft, een gast die ons kusjes op de wang gaf , veel te veel sarcastische grapjes omdat we “durfden” geen water op tafel te willen bestellen. Het eten was ok maar ook niet geweldig. Ik had ook een privé bericht gestuurd naar de uitbater ivm met de avond maar ook geen reactie,… jammer

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
29 juni 2023 beoordeeld

Dé plek waar, echt, Italiaans eten wordt geserveerd met passie voor gastronomie en gastvrijheid! Ongedwongen sfeer, wat voelt als thuiskomen! Mooie wijnkaart en top service. Highly recommended!

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Osteria Cellini bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Osteria Cellini geweest? Deel je ervaringen!