Beoordeeld op 15 augustus 2018

Niet enkel de ontvangst is hartelijk en persoonlijk, maar gedurende de ganse week werden we verwend om op alle mogelijke manieren van een deugddoende vakantie te genieten: dankzij de tips, ervaring en kookkunsten van ontbijt tot avondmaal, konden we genieten van een gastronomische, sportieve, actieve, culturele, relaxerende en rustige vakantie, ook de kinderen genoten van de uitgestrekte tuin en het grote zwembad!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018

Je hebt er alles wat je nodig hebt. Gezelligheid, leuke sfeer, rust, lekker eten, nette kamers, leuk zwembad.....enz. Hier kun je echt genieten! Chrisje en Bart zijn ook zeer correct, attent en behulpzaam. Een echte aanrader om daar te logeren!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, mooie en propere B&B, (H)eerlijk ontbijt, overheerlijk Spaanse dinners. We voelden ons welkom bij gastvrouw en -heer die hun streek kennen en ons konden entertainen ( voetbalavonden als de Belgen spelen, dansen als het regende..). Deze week is voorbijgevlogen! Gert en Greet

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018

Niet alleen de locatie en het landschap zijn schitterend maar ook de gastvrouw en - heer zijn attente en zeer lieve mensen met aandacht voor hun gasten. De gastvrouw kookt en verdiend een ster met de lekkere plaatselijke gerechten.
Het huis is creatief ingericht en de kamers zijn comfortabel en gezellig. Can Patiras is een goeie uitvalbasis om die regio in Noord Spanje te verkennen.
Wij waren daar verschillende keren als gast en het is altijd een beetje thuiskomen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 november 2017

Een plaats waar het heerlijk vertoeven is: de omgeving laat van zich genieten, een B&B waar niets ontbreekt, en vooral een fantastische Bart & Chrisje die heel veel voor hun gasten doen.
De locatie een uitvalsbasis voor allerhande uitstappen waar enthousiaste raad door de gastheer en gastvrouw niet ontbreekt.

Kamertip: Geen idee, gezien wij in de kamer beneden gelogeerd hebben en de andere kamers niet bezichtigd.
Datum van verblijf: augustus 2017