Beoordeeld op 26 januari 2018

Niet alleen de locatie en het landschap zijn schitterend maar ook de gastvrouw en - heer zijn attente en zeer lieve mensen met aandacht voor hun gasten. De gastvrouw kookt en verdiend een ster met de lekkere plaatselijke gerechten.
Het huis is creatief ingericht en de kamers zijn comfortabel en gezellig. Can Patiras is een goeie uitvalbasis om die regio in Noord Spanje te verkennen.
Wij waren daar verschillende keren als gast en het is altijd een beetje thuiskomen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 november 2017

Een plaats waar het heerlijk vertoeven is: de omgeving laat van zich genieten, een B&B waar niets ontbreekt, en vooral een fantastische Bart & Chrisje die heel veel voor hun gasten doen.
De locatie een uitvalsbasis voor allerhande uitstappen waar enthousiaste raad door de gastheer en gastvrouw niet ontbreekt.

Kamertip: Geen idee, gezien wij in de kamer beneden gelogeerd hebben en de andere kamers niet bezichtigd.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door een supergastvrouw en de 6 honden (topgastheer Bart was op dat moment nog niet aanwezig), vanaf het eerste moment voel je je meteen welkom... en dit voor de rest van je verblijf! Je logeert hier in een oase van rust en prachtige vergezichten, verder een prachtige streek om te verkennen. Geen moment hebben we ons verveeld, zo veel om te zien en te doen, ook met de allerliefste honden heb je je handen vol ;)
Ook het ontbijt was elke morgen dik in orde, mooi verzorgd en in leuke sfeer. Jammer genoeg hebben we door omstandigheden niet van het avondeten van Chrisje kunnen genieten, maar hier komen we zeker nog eens voor terug!
Kortom, wie houdt van rust, prachtige uitzichten, cultuur en honden is hier zeker aan het juiste adres!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

wij waren voor de vierde keer bij Bart en Chrisje. dit voelt echt als thuiskomen en genieten van alles. een echte aanrader. het ontbijt 's morgens door Bart is de max en Chrisje maakt 's avond lekkere spaanse kost klaar. geven enorm veel tips voor uitstapjes en kunnen zelf zorgen voor activiteiten. de massage bij hen (in de tuin) is een echte aanrader .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 september 2017

Topadresje op ideale locatie om een hele leuke spaanse streek te ontdekken.
Sympathieke gastvrouw- en heer die er alles aan doen om je vakantie te doen slagen. Heel mooi en schoon logement en verzorgd ontbijt en diner. Een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2017