Beoordeeld op 8 november 2017

Een plaats waar het heerlijk vertoeven is: de omgeving laat van zich genieten, een B&B waar niets ontbreekt, en vooral een fantastische Bart & Chrisje die heel veel voor hun gasten doen.
De locatie een uitvalsbasis voor allerhande uitstappen waar enthousiaste raad door de gastheer en gastvrouw niet ontbreekt.

Kamertip: Geen idee, gezien wij in de kamer beneden gelogeerd hebben en de andere kamers niet bezichtigd.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door een supergastvrouw en de 6 honden (topgastheer Bart was op dat moment nog niet aanwezig), vanaf het eerste moment voel je je meteen welkom... en dit voor de rest van je verblijf! Je logeert hier in een oase van rust en prachtige vergezichten, verder een prachtige streek om te verkennen. Geen moment hebben we ons verveeld, zo veel om te zien en te doen, ook met de allerliefste honden heb je je handen vol ;)
Ook het ontbijt was elke morgen dik in orde, mooi verzorgd en in leuke sfeer. Jammer genoeg hebben we door omstandigheden niet van het avondeten van Chrisje kunnen genieten, maar hier komen we zeker nog eens voor terug!
Kortom, wie houdt van rust, prachtige uitzichten, cultuur en honden is hier zeker aan het juiste adres!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

wij waren voor de vierde keer bij Bart en Chrisje. dit voelt echt als thuiskomen en genieten van alles. een echte aanrader. het ontbijt 's morgens door Bart is de max en Chrisje maakt 's avond lekkere spaanse kost klaar. geven enorm veel tips voor uitstapjes en kunnen zelf zorgen voor activiteiten. de massage bij hen (in de tuin) is een echte aanrader .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 september 2017

Topadresje op ideale locatie om een hele leuke spaanse streek te ontdekken.
Sympathieke gastvrouw- en heer die er alles aan doen om je vakantie te doen slagen. Heel mooi en schoon logement en verzorgd ontbijt en diner. Een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Te vertellen over deze instelling. Aan de vele positieve commentaren konden we het al vermoeden. Bij aankomst moesten door een stukje natuur, even bang dat we verdwaald waren, om dan toe te komen onder begeleiding van de opgewonden pauw. De achterkant lijkt wat rommelig maar de zwembadzijde, wauw wat een uitzicht, en mooi ook met het meubilair. Hoedje af voor wat Chrisje en Bart hier verwezenlijkt hebben. En een hart voor dieren en de natuur hebben ze ook. We hebben zowat alles van de Catalaanse fauna gezien inclusief gieren en everzwijnen. We hebben zelfs door de sterrenkijker mogen turen niettegenstaande dit normaal voor de gasten is die blijven eten (grapje), want op eenvoudige aanvraag kun je hier s' avonds lekker eten, Chrisje is een zeer goede kok maar de porties zijn ons een beetje te Gargantuesk. Onze kamer (Galgo) was mooi en nostalgisch met de handgemaakte typische tegeltjes. Met een geweldig uitzicht en vooral kraaknet, de poetsdame is werkelijk een super clean dreammachine. Voor hondenliefhebbers (en ook voor anderen) is deze oase van rust een echte aanrader. Het ontbijt is het enige puntje dat ik wat minder vond, het zelf gebakken brood was wel heerlijk. Chrisje en Bart doen het op hun eigenzinnige manier en wat moet ik daar dan op zeggen: doe zo verder en geniet nog vele jaren in dit paradijsje!

Datum van verblijf: juni 2017
canpatiras, Owner van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Beste Marc,
hartelijk bedankt voor je mooie en erg uitgebreide beoordeling.
Het doet ons plezier om zo veel lof te ontvangen.
Oja aan het ontbijt wordt nog gewerkt ;-)
Met vriendelijke groeten, ook van de clean-dreammachine