Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Te vertellen over deze instelling. Aan de vele positieve commentaren konden we het al vermoeden. Bij aankomst moesten door een stukje natuur, even bang dat we verdwaald waren, om dan toe te komen onder begeleiding van de opgewonden pauw. De achterkant lijkt wat rommelig maar de zwembadzijde, wauw wat een uitzicht, en mooi ook met het meubilair. Hoedje af voor wat Chrisje en Bart hier verwezenlijkt hebben. En een hart voor dieren en de natuur hebben ze ook. We hebben zowat alles van de Catalaanse fauna gezien inclusief gieren en everzwijnen. We hebben zelfs door de sterrenkijker mogen turen niettegenstaande dit normaal voor de gasten is die blijven eten (grapje), want op eenvoudige aanvraag kun je hier s' avonds lekker eten, Chrisje is een zeer goede kok maar de porties zijn ons een beetje te Gargantuesk. Onze kamer (Galgo) was mooi en nostalgisch met de handgemaakte typische tegeltjes. Met een geweldig uitzicht en vooral kraaknet, de poetsdame is werkelijk een super clean dreammachine. Voor hondenliefhebbers (en ook voor anderen) is deze oase van rust een echte aanrader. Het ontbijt is het enige puntje dat ik wat minder vond, het zelf gebakken brood was wel heerlijk. Chrisje en Bart doen het op hun eigenzinnige manier en wat moet ik daar dan op zeggen: doe zo verder en geniet nog vele jaren in dit paradijsje!

Datum van verblijf: juni 2017
canpatiras, Owner van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Beste Marc,
hartelijk bedankt voor je mooie en erg uitgebreide beoordeling.
Het doet ons plezier om zo veel lof te ontvangen.
Oja aan het ontbijt wordt nog gewerkt ;-)
Met vriendelijke groeten, ook van de clean-dreammachine

Beoordeeld op 29 mei 2017

Warme ontvangst, heerlijke ongedwongen sfeer, heb super genoten van het sterrenkijken, het ontdekken van de heerlijke gerechten, de verse ontbijten, de vele informatie die met plezier gegeven werd, de zalige rustige honden, de uitnodigende hangmatten, het mooie zwembad, de knappe kamers, de toffe buitenbar, het lekkere warme drankje met rum / kaneel (ben de naam kwijt), de petanquebaan, het in slaap vallen onder de machtige steeneik, de apero aan het zwembad en in de tuin, zitschommel, de sierlijke pauw, het bezoek aan "the dog house", de super strips en vele ander lectuur, de poolwedstrijden, en dan vergeet ik nog zo veel. Kortom bedankt Chrisje en Bart voor deze onvergetelijke ervaring.

Datum van verblijf: mei 2017
canpatiras, Owner van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2017

Beste Ronny,
hartelijk bedankt voor uw mooie review. We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in onze B&B. Dat drankje met rum heet Cremat.
Groeten en hopelijk tot nog eens.

Beoordeeld op 23 maart 2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd; de kamers, het ontbijt, het avondmaal, het zwembad, de tuinzIk kon er genieten van een ongelofelijke gastvrijheid, niks was de gastheer en gastvrouw teveel, en ik voelde me hierdoor onmiddellijk thuis. Zelfs hebben ze voor een professionele fiets gezorgd omdat ik hen melde dat ik een fervente fietser was, en ik kreeg een hoop informatie over de wondermooie omgeving.Ook de prijs-kwaliteit was super, kortom een aanrader op alle vlakken!!!

Kamertip: alle kamers zijn even rustig, ruim en mooi!
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 september 2016

Hartelijke ontvangst, zeer sfeervolle tuin en eetruimte, veel streekinfo, lekker eten, prachtige tuin en zwembad, nette en ruime kamers, leuke streek waar veel te ontdekken is. Kortom een topadres: wij komen zeker ooit terug!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 september 2016

Gastheer is een toeristische dienst op zich, kent zijn streek perfect!
Gastvrouw maakt lekkere Spaanse specialiteiten
Zeer aangename sfeer, mensen en omgeving
Perfecte uitvalsbasis in een wondermooie streek
Zeer mooie locatie met mooie kamers en mooi zwembad

Datum van verblijf: augustus 2016