Beoordeeld op 29 mei 2017

Warme ontvangst, heerlijke ongedwongen sfeer, heb super genoten van het sterrenkijken, het ontdekken van de heerlijke gerechten, de verse ontbijten, de vele informatie die met plezier gegeven werd, de zalige rustige honden, de uitnodigende hangmatten, het mooie zwembad, de knappe kamers, de toffe buitenbar, het lekkere warme drankje met rum / kaneel (ben de naam kwijt), de petanquebaan, het in slaap vallen onder de machtige steeneik, de apero aan het zwembad en in de tuin, zitschommel, de sierlijke pauw, het bezoek aan "the dog house", de super strips en vele ander lectuur, de poolwedstrijden, en dan vergeet ik nog zo veel. Kortom bedankt Chrisje en Bart voor deze onvergetelijke ervaring.

Datum van verblijf: mei 2017
canpatiras, Owner van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2017

Beste Ronny,
hartelijk bedankt voor uw mooie review. We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in onze B&B. Dat drankje met rum heet Cremat.
Groeten en hopelijk tot nog eens.

Beoordeeld op 23 maart 2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd; de kamers, het ontbijt, het avondmaal, het zwembad, de tuinzIk kon er genieten van een ongelofelijke gastvrijheid, niks was de gastheer en gastvrouw teveel, en ik voelde me hierdoor onmiddellijk thuis. Zelfs hebben ze voor een professionele fiets gezorgd omdat ik hen melde dat ik een fervente fietser was, en ik kreeg een hoop informatie over de wondermooie omgeving.Ook de prijs-kwaliteit was super, kortom een aanrader op alle vlakken!!!

Kamertip: alle kamers zijn even rustig, ruim en mooi!
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 september 2016

Hartelijke ontvangst, zeer sfeervolle tuin en eetruimte, veel streekinfo, lekker eten, prachtige tuin en zwembad, nette en ruime kamers, leuke streek waar veel te ontdekken is. Kortom een topadres: wij komen zeker ooit terug!

Beoordeeld op 4 september 2016

Gastheer is een toeristische dienst op zich, kent zijn streek perfect!
Gastvrouw maakt lekkere Spaanse specialiteiten
Zeer aangename sfeer, mensen en omgeving
Perfecte uitvalsbasis in een wondermooie streek
Zeer mooie locatie met mooie kamers en mooi zwembad

Beoordeeld op 29 augustus 2016

Hartelijke ontvangst, fantastische ligging (magisch uitzicht), lekker ontbijt, gezellige en nette kamers (dagelijks gepoetst). Avondmaal met veel zorg en liefde klaargemaakt (SUPER lekker!). Sterren/planeten kijken viel in de smaak bij jong en oud! Welopgevoede en lieve honden storen totaal niet tijdens je verblijf. Staan steeds klaar met tip/info bij uitstap.