Beoordeeld op 23 maart 2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd; de kamers, het ontbijt, het avondmaal, het zwembad, de tuinzIk kon er genieten van een ongelofelijke gastvrijheid, niks was de gastheer en gastvrouw teveel, en ik voelde me hierdoor onmiddellijk thuis. Zelfs hebben ze voor een professionele fiets gezorgd omdat ik hen melde dat ik een fervente fietser was, en ik kreeg een hoop informatie over de wondermooie omgeving.Ook de prijs-kwaliteit was super, kortom een aanrader op alle vlakken!!!

Kamertip: alle kamers zijn even rustig, ruim en mooi!
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 september 2016

Hartelijke ontvangst, zeer sfeervolle tuin en eetruimte, veel streekinfo, lekker eten, prachtige tuin en zwembad, nette en ruime kamers, leuke streek waar veel te ontdekken is. Kortom een topadres: wij komen zeker ooit terug!

Beoordeeld op 4 september 2016

Gastheer is een toeristische dienst op zich, kent zijn streek perfect!
Gastvrouw maakt lekkere Spaanse specialiteiten
Zeer aangename sfeer, mensen en omgeving
Perfecte uitvalsbasis in een wondermooie streek
Zeer mooie locatie met mooie kamers en mooi zwembad

Beoordeeld op 29 augustus 2016

Hartelijke ontvangst, fantastische ligging (magisch uitzicht), lekker ontbijt, gezellige en nette kamers (dagelijks gepoetst). Avondmaal met veel zorg en liefde klaargemaakt (SUPER lekker!). Sterren/planeten kijken viel in de smaak bij jong en oud! Welopgevoede en lieve honden storen totaal niet tijdens je verblijf. Staan steeds klaar met tip/info bij uitstap.

Beoordeeld op 25 augustus 2016

Ideaal gelegen: rustig in de natuur en toch vlakbij alle bezienswaardigheden. Ruime tuin met prachtige uitzichten. Vele hoekjes om te zitten. Fijn zwembad met degelijke ligbedden en per kamer een strandmandje met handdoeken. Mooi ingerichte kamers, de rest van het huis ook heel smaakvol. Lekker, vers ontbijt. Avondmaal heel smakelijk, gevarieerd en originele gerechten. Hartelijke gastheer en gastvrouw! Indien gewenst zalige relaxmassage.

Kamertip: Dalikamer is op de benedenverdieping, ideaal met hondje. Geen airco, wel overal een ventilator. Kamer worden dagelijks gepoetst.