Beoordeeld op 25 augustus 2016

Ideaal gelegen: rustig in de natuur en toch vlakbij alle bezienswaardigheden. Ruime tuin met prachtige uitzichten. Vele hoekjes om te zitten. Fijn zwembad met degelijke ligbedden en per kamer een strandmandje met handdoeken. Mooi ingerichte kamers, de rest van het huis ook heel smaakvol. Lekker, vers ontbijt. Avondmaal heel smakelijk, gevarieerd en originele gerechten. Hartelijke gastheer en gastvrouw! Indien gewenst zalige relaxmassage.

Kamertip: Dalikamer is op de benedenverdieping, ideaal met hondje. Geen airco, wel overal een ventilator. Kamer worden dagelijks gepoetst.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 20 augustus 2016

Voor ons was het de eerste keer Spanje. Mooie locatie, Chrisje en Bart kennen de streek op hun duimpje. Zeer ruime familiekamer. Lekker ontbijt (dat tot 11u wordt geserveerd). Superlekker avondeten. Can Patiras hoort bij de betere B&B's waar we de afgelopen jaren hebben verbleven.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016

wij kwamen voor de derde keer terug en al het goede werd opnieuw bevestigd. enorm
gastvrij ontvangen, kamer was net vernieuwd. iedere morgen een superlekker ontbijt. er wordt heel wat info en activiteiten aangeboden om het iedereen naar zijn zin te maken. 's avond verrukkelijk eten samen met de andere gasten. wij komen zeker nog terug !!

Kamertip: is ook te doen met kinderen op de kamer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 juli 2016

Magische locatie zich op de besneeuwde pyreneen, super rustgevend, gastvrije eigenaars, lekker eten, mooie kamers, kortbij vele bezienwaardigheden , gewoon compleet . Uitappen Figueras, Barcelona , etc....

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

We waren met vier wandelvriendinnen bij Bart en Chris , hebben heel erg genoten , zijn verwend tot in de puntjes , heel gastvrij ontvangen, het voelde als thuiskomenhele mooie wandelroutes in de buurt,'smorgens een heerlijk ontbijt 'savonds verrukkelijk eten met z'n allen in het buitenverblijf
Komen zeker weer terug

Datum van verblijf: juni 2016
canpatiras, Eigenaar van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2016

Lieve wandelmeisjes,

bedankt voor de mooie beoordeling, en het publiceren van de mooie foto's.
Maar vooral bedankt voor de fantastische vijfdaagse die we mochten beleven met jullie.

Tot weerziens