TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 augustus 2016

wij kwamen voor de derde keer terug en al het goede werd opnieuw bevestigd. enorm
gastvrij ontvangen, kamer was net vernieuwd. iedere morgen een superlekker ontbijt. er wordt heel wat info en activiteiten aangeboden om het iedereen naar zijn zin te maken. 's avond verrukkelijk eten samen met de andere gasten. wij komen zeker nog terug !!

Kamertip: is ook te doen met kinderen op de kamer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 juli 2016

Magische locatie zich op de besneeuwde pyreneen, super rustgevend, gastvrije eigenaars, lekker eten, mooie kamers, kortbij vele bezienwaardigheden , gewoon compleet . Uitappen Figueras, Barcelona , etc....

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

We waren met vier wandelvriendinnen bij Bart en Chris , hebben heel erg genoten , zijn verwend tot in de puntjes , heel gastvrij ontvangen, het voelde als thuiskomenhele mooie wandelroutes in de buurt,'smorgens een heerlijk ontbijt 'savonds verrukkelijk eten met z'n allen in het buitenverblijf
Komen zeker weer terug

Datum van verblijf: juni 2016
canpatiras, Eigenaar van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2016

Lieve wandelmeisjes,

bedankt voor de mooie beoordeling, en het publiceren van de mooie foto's.
Maar vooral bedankt voor de fantastische vijfdaagse die we mochten beleven met jullie.

Tot weerziens

Beoordeeld op 12 juni 2016

2 nachten verbleven op terugreis van moraira met auto bij aankomst een rondleiding gehad en korte uitleg -goed bed grote kamer met apparte badkamer super gegeten en super goeie ontvangst van chrisje en Bart en de honden een echte aanrader

Datum van verblijf: juni 2016
canpatiras, Owner van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2016

Lieve gasten,

Bedankt voor de mooie beoordeling
het was aangenaam om jullie te verwelkomen in Can Patiras.
We hopen dat jullie in de toekomst nogmaals langskomen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 6 juni 2016

Super 4 daagse beleefd. Bart die over alles wel iets kan vertellen, Chrisje die uitstekend kan koken en een streek om van te dromen. Bij minder weer is er voldoende animatie voorzien (pingpong, biljart, ...) en het dorpje op wandelafstand waar ze de beste cote a l'os serveren. Topreis, en zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: mei 2016
canpatiras, Owner van Can Patiras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2016

Beste Brecht en Co,

Een groep zoals jullie verwelkomen is een plezier voor ons.
Bedankt voor de mooie beoordeling.

Groetjes aan iedereen en hopelijk tot de volgende keer.