Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 10 augustus 2018

wij verbleven dit jaar in een heerlijk ruim, koel appartement met goede bedden. Het is er schoon en van alle gemakken voorzien. We genoten aan het zwembad van de verkoeling en lazen er boeken, kwamen helemaal tot rust.
In de omgeving op 15/20 minuten rijden een leuke plaats (Figueres) en ietsje verder rijden prachtige stranden.

Kamertip: Het appartement aan de zijkant. Het is zeer ruim met een eigen terras (met overkapping), hangmat en prachtig uitzicht op de olijfboomgaard.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit is een fantastische plek om te verblijven. Prachtige huisjes die passen in de heuvels. Ver van de bewoonde wereld, lekker groen en prachtig stil. Aardige eigenaren die ook nog lekker koken en weten wat er te zien is en waar je lekker kunt eten.

Datum van verblijf: juli 2018
carinus4, Propietario van Can Lluis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dank je wel Michiel.

Beoordeeld op 20 april 2018

We sliepen drie nachten in de woonwagen met een prachtig uitzicht. Als echte nomaden sliepen we onder de heldere sterrenhemel. ‘S ochtends open je, nog liggend in bed, de ramen en wordt wakker met de vogeltjes die al druk bezig zijn met hun gezang en gefladder. Overdag verkennen we de omgeving, maar bij Can Lluis kun je je ook uren vermaken met de prachtige vergezichten en de zon aan het zwembad.. Wat een uitzicht ! In de avond drinken we heerlijke Cava en ontvangen het brul orkest van de kikkers en even later laten de uiltjes van zich horen. Een idyllische plek waar je, als je tot rust wil komen en zelf het avontuur op zoekt, echt even helemaal weg en toch thuis voelt. We missen de uitgebreide kopjes koffie in de ochtend nu al. Wat een heerlijke (romantische!) plek!

Kamertip: Wij sliepen in de woonwagen. Heerlijk bed, rustig buiten zitten met prachtig uitzicht. De kamers zien er allen ook prachtig uit!
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis met mijn twee honden kon ik na een lange dag rijden aanschuiven voor een heerlijke maaltijd bij Rinus en Carien. In een prachtig huisje met een super fijn bed heb ik heerlijk geslapen. De volgende dag mocht ik aanschuiven voor het ontbijt om daarna weer uitgerust door te rijden naar mijn eindbestemming.
Wat een prachtige omgeving en fijne gastheer en gastvrouw. Zeker de moeite waard om er terug te komen.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke week gehad bij Carien en Rinus. Vanwege onze hond kozen voor appartement La Vista wat veel privacy heeft en een eigen omheinde tuin. Het uitzicht op de bergen vanuit onze hangmat en veranda was prachtig. De eigenaren hebben veel sfeer gecreëerd op het terrein door leuke zitjes, kunstwerken en een mooie aanleg van de tuin. Het zwembad is heerlijk om even af te koelen na een warme dag. We konden ook twee keer aanschuiven voor het diner samen met andere gasten. Erg gezellig! Lopend is Vilarig goed bereikbaar, eten bij Can Varoca in Cistella is super daar zit ook een supermarktje en het stuwmeer verderop heeft een heerlijk strand. Al met al een groot succes deze locatie en omgeving! Zoveel natuur en rust is een weldaad. En heel belangrijk; we voelden ons welkom. Ook met onze grote hond. :-)

Datum van verblijf: juli 2017
carinus4, Propietario van Can Lluis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2017

Dank je Olga en Raymond!!
Jullie waren leuke fijne gasten en jullie enorme hond Fanu is de grootste en liefste hond die ik ooit gezien heb!!
Wat was dat leuk met de andere gasten en de kleine kinderen, die absoluut niet bang waren en met Fanu speelden!! Zó moet het zijn tussen kinderen en dieren toch!?!?!

Wie weet tot een volgende keer en misschien zien we elkaar nog ergens op een standje deze week!!

Lieve groet, CaRinus