Christa B
Bennekom, Nederland

Heerlijk verblijf, wel warm

4,0 van 5 bollen6 aug 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Twee fijne weken met gezin van vier hier gehad. Was onze tweede keer in een Falkensteiner hotel. Carinzia is een mooi hotel met even mooie kamers, fijne bedden, lekker eten, heerlijk groot zwembad met grote ligweide (altijd een stoel en parasol beschikbaar), prima wellness met elke dag een andere aufguss en vriendelijk en alert personeel. We vonden het leuk dat we het grootste deel van de tijd dezelfde ober hadden, die na twee dagen al standaard de wijnkoeler voor ons had klaar staan. Het publiek bestond toen wij er waren vooral uit sportieve gezinnen en stellen uit Oostenrijk, Italië, Duitsland, België en Nederland. Direct achter het hotel brengt de lift je in zo’n 20 minuten de berg op.

Een paar puntjes die we iets minder vonden. In onze junior suite moesten de kinderen (13 en 5) in het woonkamerdeel een lange, redelijk smalle bedbank delen. Met de benen naast elkaar op een vrij harde bank.

Het hotel is verder duidelijk niet ingesteld op (erg) warm weer. De twee weken dat we er zaten was het rond de 30 graden. We hadden een kamer op de bovenste verdieping met mooi uitzicht, maar onder een plat dak en pal op het zuiden, zonder airco. Er kon alleen een deurtje open en een raam op een kier. Je kon ook niet op het balkon zijn in de volle zon. Dat was wel afzien. Gelukkig had de eetzaal als enige ruimte in het hotel wel airco, daar konden we ‘s avonds afkoelen.

We zaten verder direct boven het terras, waar een paar keer in het weekend tot 11 uur ‘s avonds een band speelde. Wel gezellig, maar heel hard, er was geen ontkomen aan. We vonden het wel heel prettig dat het na 11 uur eigenlijk altijd weer doodstil was.

De positieve kanten hadden wat ons betreft de overhand en we kijken terug op een prettig verblijf, voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 aug 2018
Geachte mevrouw Christa,

Hartelijk dank voor je goede beoordeling. We zijn erg blij dat u zich comfortabel bij ons voelde. De enige kritiekpunten die we zullen bespreken met ons management om een ​​remedie te creëren.
We zijn heel blij om je binnenkort weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, uw Carinzia-team
Go to your Happy Price
  • Booking.com
Meer hotels in Tropolach bekijken
Beoordeeld op 18 september 2017

Afgelopen week enkele dagen in dit hotel mogen verblijven. Mooie kamer van alle gemakken voorzien. Badkamer zeer ruim en prettig. Fantastisch ontbijt waar ik met plezier aan kan terugdenken maar ook het avond eten was van hoog niveau. Uitstekende prettige bediening.
Volgende keer golfclubs mee ( vlak bij hotel ) maar willen zeker eerst nog eens in de winter terug komen.

Datum van verblijf: september 2017
Veronika H, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Beste gast,
Bedankt voor de goede recensie en voor de lof van ons personeel.
We wachten op je in de winter :)

Groeten uit Oostenrijk

Carinzia Team

Beoordeeld op 12 augustus 2017

Groot, goed onderhouden hotel met veel faciliteiten. Groot indoor en outdoor zwembad, in de tuin rond het zwembad zijn ligzetels en parasols ter beschikking.
Er is een uitgebreid wellness centrum met een afzonderlijk zwembad dat voorbehouden is voor de sauna gebruikers.
Grote kamer met terras, minibar en kluis. Badkamer met bad en douche, verzorging produkten, badjassen en slippers zijn voorzien. Er is gratis parkeerruimte rond het hotel. Ondergrondse parking tegen bijbetaling van € 6,- per dag. Uitgebreid buffet ontbijt, verzorgde keuken en in de namiddag (15:30 uur) gratis uitgebreid buffet.
Er is een mooie bar met een groot terras. Een hotel waar men zich echt thuis voelt en die we zeker kunnen aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Veronika H, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear GVZ1,

thank you for the great feedback.
We are really glad that you could enjoy your stay by us.

Hope to see you soon again
Your Falkensteiner Carinzia Team

Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

Mooie, moderne lobby. Suites ruim en mooi ingericht met ruime badkamer. Skiverhuur in hotel, goede skiruimte met lockers. Lift vlakbij. Hotel ligt vrij laag in dal. Restaurant degelijk (niet top vind ik) en uitgebreid buffet, sommige gerechten aan tafel bediend. Misschien wat weinig variatie? Mooie wijnkaart.
Mooi binnen-buiten zwembad, mooie wellness.
Zeker tophotel in goed skigebied. Aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
Manuel F, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2017

Dear MerckxBart ,
thank you for your good feedback, we are very pleased that you enjoyed your stay in our hotel and we hope to welcome you again soon.

Best regards your Carinzia team

Beoordeeld op 19 oktober 2016

Mooi hotel, ideale ligging voor wandelingen via de millenium kabelbaan kort bij het hotel gelegen. lekker eten met uitgebreid buffet, de bevloering zou wel mogen aagepast worden, tapijt is niet erg hygiënisch, en de vele vliegen die tijdens ons verblijf in juli aanwezig waren een storend element tijdens het eten. De premiumkaart voor gratis gebruik te maken van de kabelbaan zijn een + punt.

Kamertip: Kamers aan de kant van het zwembad zijn aan te raden.
Datum van verblijf: juli 2016
Manuel F, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2016

Geachte patricka007, hartelijk dank voor uw uitstekende feedback om uw verblijf vanaf juli dit jaar. We zijn Gald om te lezen, dat je het genoten van een hoop dat u ons opnieuw bezoeken.
Uw Falkensteiner Hotel Carinzia Team

Beoordeeld op 5 september 2016

Mooi, modern hotel met zeer uitgebreide zwem-, sauna- en fitnessinfrastructuur. M.a.w. voor de sportievelingen en minder-sportievelingen voldoende uitwijkmogelijkheden als het weer wat tegenvalt.
Prima keuken met uitgebreid aanbod, zowel 's morgens als 's avonds. Vriendelijk personeel in het restaurant, alsook in de zwembad-/saunazone.
Ruime, luchtige gangen die alle centraal uitkomen aan of boven de receptie en zo een gevoel van openheid creëren. Nette en ruime 2-persoonskamer met frigo en sofa. Prima bedden. Flatscreen TV aan voeteinde van het bed is wat mini.
Kamers op de verdiepingen in de buurt van de bar, het onthaal en de kinderopvang hebben te maken met kinderlawaai tot +/- 22.45 uur.
Consumpties aan de prijzige kant, zeker in vergelijking met 4-sterrenhotels in Tirol. Gratis Hotel Karte voor kosteloos gebruik van de Bergbahnen is dan weer een prima meevaller.
Geleide wandelingen met verschillende moeilijkheidsgraden met de gidsen Gabriel en Cornelis zijn erg handig als je zelf niet op verkenning wil.

Kamertip: De kamers op de verdiepingen boven balie, bar en kinderopvang: tot +/- 22.45 uur veel kinderlawaai.
Datum van verblijf: augustus 2016
Manuel F, Front Office Manager van Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2016

Dear Nico L !
Hartelijk dank voor deze geweldige feedback. We zijn erg blij , dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en hadden veel plezier in de vrijetijdsbesteding. We hopen dat we in staat zijn om je weer van harte welkom in de toekomst!
Vriendelijke groeten

Falkenteiner Hotel Carinzia Team