Vandaag geopend: 16:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Estupendo

Voor het eerst sinds vier jaar weer gedoken. Wat een geweldige ervaring zeg. Onder een ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Johntimmerman
topdag op zee

Beoordeeld op 1 augustus 2020
221janv
Antwerpen
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Leuke dag op zee met Peter en zijn fantastisch team. Op weg naar de duikplaats dolfijnen gespot. De duiken waren super. Met dank aan Didi voor de enthousiaste begeleiding. Zichtbaarheid is bijzonder goed en lekker warm water. Heel veel leven. Grote scholen vis, octopussen, rog, baarzen, sardienen,... Maar ook mooi klein leven zoals naaktslakjes. Grotjes met hele mooie begroeiing. Topdag.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Super leuke medewerkers die zeer behulpzaam zijn en deftige uitleg geven. Niets is teveel gevraagd! Zelfs krijg je een lekker broodje tussen de duiken gemaakt door de kapitein.
Je mag alles op je eigen tempo doen, niet gehaast. Ze laten de mooiste duikplaatsen van de buurt zien.
Het is wel altijd even varen, maar je hebt een prachtig uitzicht en veel tips en verhalen over de buurt om de tijd te doden. We zagen zelfs dolfijnen tijdens één van de bootritten!
Echt een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Aangename en relaxte sfeer,geen stress en altijd een oplossing. Met heel veel kennis en kunde van de eigenaar en de crew mooie duiken gemaakt ook bij wat minder goed weer.Dit duikcentrum is absoluut een aanrader.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het was alweer enige tijd geleden dat ik gedoken had, dus ik wilde een herhalingsduik doen, bij toeval kwam ik deze Nederlandse duikschool vlak bij Torre del Mar tegen. Het was dus fijn om Nederlandse begeleiding te krijgen, wel zo duidelijk. Een omdat het al een beetje tegen het eind van het seizoen was waren er geen andere klanten en kreeg ik dus privéles van Martin. Dat was prima in orde, eerst weer een herhalingsduik, daarna nog een dag lekker gedoken en nog een dag met buoyancy bezig geweest. Al met al prima verzorgd en gezellige sfeer. Enige jammer was dat we helaas niet meer de boot konden.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

We werden leuk ontvangen, met een kopje koffie.
Naar 2 hele mooie plekken geweest, veel te zien! Op de boot een geweldige sfeer, met eten en drinken aan boord.
Zeker een aanrader !

Groetjes Jos en Ilona