“Een restaurant om snel te vergeten”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
4 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een klucht, alles loopt hier in het honderd, zelfs het juiste water kunnen ze nog niet brengen, na 1 uur wachten komen ze vragen wat we al gekregen hebben… zelden zo een onprofessionele bediening gehad, jammer want vorige keren was het beter, nu is de baas nergens te bespeuren…. Ook aan andere tafels loopt het verkeerd…

Datum van bezoek: juli 2022

18 juni 2022 beoordeeld

Gisteravond hier gegeten, wat een magische plek. Echt prachtig. En heerlijk gegeten, het menu. Echt een aanrader! Super leuke bediening! Van ons krijgen ze voor alles een dikke10. Tot hopelijk volgend jaar.

Datum van bezoek: juni 2022
16 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wee ze renner drie op een warme zomeravond. Gezellige zaak in Ibiza stijl, alle details kloppen. Wij haalden met zijn allen het menu, bestaat uit een 8 tal gangen, kleine exquise porties, vernieuwend en telkens heel mooi gepresenteerd.
Wij hadden een lekkere en gezellige avond, top!

Datum van bezoek: juni 2022
5 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier middagmenu gegeten met bevriend koppel. Derde maal dat we hier komen. Wordt elke keer duurder en minder goed. Personeel alles behalve opgeleid. Eten aan verkeerde tafel brengen, deel van maaltijd halverwege de maaltijd brengen. Ik heb het gehad hier. Jammer want ze waren goed gestart vorig jaar...

Datum van bezoek: mei 2022
30 mei 2022 beoordeeld

Een prachtig restaurant met heerlijke gerechten !
Zeer smaakvol en oog voor detail.
Hier geniet je van een warme sfeer
Ook vegi gerechten , die aan te raden zijn.
Vriendelijk personeel en niet te vergeten twee toffe eigenaars die de zaak met passie runnen.

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!