“Keuken met verse producten om van te genieten.”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
7 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, gezellig terras alsook een prachtig ingericht binnen gedeelte. Hier voel je je direct thuis een keuken van topniveau met een mooie keuze samenstelling, de mosseltjes zijn een aanrader om van te smullen. Hier komen we zekers terug.

Datum van bezoek: mei 2022

4 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel warme ontvangst. En heel lekker gegeten. Verrassende smaken. Van begin tot einde top. We komen heel graag terug voor een nieuwe culinaire ontdekking

Datum van bezoek: mei 2022
5 april 2022 beoordeeld

Vanmiddag met 3 personen genoten van het creatief geserveerde lunchmenu mercado met a 19,50 een correcte prijs/kwaliteitverhouding.
De professionele Belgische eigenaar is een goede gastheer die probeert aan elke tafel persoonlijk aandacht te geven en dit zelfs bij vertrek niet vergeet.
Ondanks de drukte werd alles zonder te lange wachttijd geserveerd.
Ik kan dit restaurant aanbevelen.

Datum van bezoek: april 2022
5 april 2022 beoordeeld

De bediening was heel erg slecht. Het voorgerecht kregen we binnen redelijkke tijd, maar op de hoofdmaaltijd moesten we daarna 2 uur wachten. Het bleek druk te zijn met te weinig personeel. En toen er iets bij een andere tafel meet heel veel gasten (ik denk dan maar: veel belangrijke gasten.....!) iets mis ging, werden wij helemaal niet meer bediend. Daarna geen excuses of een goedmakertje in de vorm van een gratis kopje koffie. Jammer dat zoveel restaurants niet begrijpen, dat de gasten een "geste" verwachten na zo'n misser! Het zegt veel over de gastvrijheid.
Het eten was bovendien erg matig. We moeten zelf ook maar eens afleren om in de wat betere restaurants voor het "driegangen menu del dia" te gaan. Vreemd, dat als zo'n menu tussen de €10 en €15 kost, het meestal voortreffelijk is, maar zo gauw het duurder wordt gooien veel restaurants er met de pet naar. Hier was het €19,50 en dan nog zonder drank en pan allioli. prijs/kwaliteit was volledig zoek. 2 gasten gingen voor de pan met rijst. De rijst was niet helemaal gaar, de vulling was karig en de smaak flauw. Dat nooit meer doen!
Het glaasje tap(?)bier werd in een wijnglas geserveerd. Volgens de rekening: 1x 25cl voor €2,20 en 1x 30cl voor €2,50.
Daarnaast moet je er op letten, dat er tafels met heel erg ongemakkelijke stoelen zijn en tafels met redelijk comfortabele stoelen. Vraag daarnaar bij het reserveren,als er je toch nog wilt gaan eten.

Datum van bezoek: april 2022
26 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke ontdekking
Top restaurant
Mooie lunch menu aan zeer aantrekkelijke prijs
Mooie ligging aan de wijngaarden van Lliber
Heel mooi kader en vlotte en vriendelijke bediening
Elk gerecht was een smaakbom
Een echte aanrader, komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!