“Topper”

Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
26 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke ontdekking
Top restaurant
Mooie lunch menu aan zeer aantrekkelijke prijs
Mooie ligging aan de wijngaarden van Lliber
Heel mooi kader en vlotte en vriendelijke bediening
Elk gerecht was een smaakbom
Een echte aanrader, komen zeker terug

22 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en sfeervol restaurant. Er is een dagmenu dat wekelijks wijzigt, zowel lunch 4 gangen als diner 5 gangen. Voortreffelijk eten, Michelin ster waardig en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs ook nog. Je moet dit zeker een keer bestellen. Prima en vriendelijke service. Aanrader rosé wijn Audentia fles voor amper €10. Prijs kwaliteit super. Ongelooflijke smaakverwennerij!

11 maart 2022 beoordeeld

Weer super lekker gegeten, met de menu zit je nooit verkeerd. Altijd een verrassing, wij komen zeker terug.

10 februari 2022 beoordeeld

Op het terras lunchen was helaas wegens de weersomstandigheden voor de meeste klanten niet mogelijk, met uitzondering van enkele 'ijsberen'. Binnen in het restaurant was het koud. Slechte akoestiek en bijgevolg een enorm lawaai, om gek van te worden. Een normaal gesprek aan tafel was geen sinecure. De grote schuifdeur naar buiten moet dringend herstelt worden. Deur blijft bijgevolg dikwijls open op een kiertje omdat klanten en personeel, die voortdurend in en uit lopen, deze niet goed kunnen sluiten. Erg ongezellig.
Het weekmenu is goedkoop maar is de lage prijs (€ 19,50) niet waard. De gevulde 'millefeuille' van het voorgerecht was een ordinaire cracker uit een pakje van de supermarkt. De mini hamburger was droog en te hard doorbakken. Het hoofdgerecht vermeld als 'rijst met kip en kreeft' was eigenlijk een minuscuul stukje kip van hooguit 50 gr. en een verwaarloosbaar rivierkreeftje met rijst Wat een ontgoocheling. De keuze uit 4 desserts nadien kon ons niet meer blij maken. Er zo vlug mogelijk vertrekken was ons enige doel. De bediening was vriendelijk maar de wachttijden tussen de gerechten waren abnormaal lang. Soms dachten we dat men ons vergeten was.
Ik begrijp niet waarom sommige mensen over Aromas zo bijzonder enthousiast zijn. Waarschijnlijk is voor velen de (lage) prijs van het weekmenu belangrijker dan de maaltijd zelf. Smaken verschillen (gelukkig maar) maar het was voor ons het 2e maar laatste bezoek. Het hoeft niet meer.
Alhoewel wettelijk verplicht was er geen QR controle. Zo goed als nergens mondkapjes gezien. Honden, groot en klein, zijn binnen ook welkom. We merkten op dat een grote hond een plasje deed tegen de bar.
Ik kan enkel maar aanraden, gezien de mooie ligging, op het terras te consumeren en gerechten te kiezen van de kaart.

Datum van bezoek: februari 2022
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant dat ons werd aangeraden door vrienden. En..gelijk hadden ze ! Mooi kader, vriendelijk onthaal, goede service en bovenal een zeer lekkere lunch mooi geserveerd aan een goede prijs !
Enige minpuntje volgens mij : de gerechten volgen te snel na mekaar
Maar we gaan vast en zeker terug !

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!