“Mooi kader en vooral lekker eten !”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant dat ons werd aangeraden door vrienden. En..gelijk hadden ze ! Mooi kader, vriendelijk onthaal, goede service en bovenal een zeer lekkere lunch mooi geserveerd aan een goede prijs !
Enige minpuntje volgens mij : de gerechten volgen te snel na mekaar
Maar we gaan vast en zeker terug !

Datum van bezoek: januari 2022

4 januari 2022 beoordeeld

Aromas heeft ons verbaasd met hun lekkere tapasmenu, zeer fijne smaken, heel lekkere wijnen, en vooral de vriendelijke bediening van alle personeel, het restaurant is heel mooi, zuiders en gezellig ingericht, buiten een groot mooi terras…. Kortom, hier komen we terug, we schrijven het bij ons lijstje… een serieuze concurrent voor de Belgische buren!!!

Datum van bezoek: januari 2022
1 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht besluit uit eten te gaan! Veel restaurants op maandag en dinsdag gesloten!! Aroma’s elke dag open!! Niet gereserveerd maar dat was geen probleem!!!!

20 november 2021 beoordeeld

Eerste keer minder gegeten. Deze keer lekker maar heeeeeel slechte bediening. Je kan 4 gangen eten en op 4t minuten buiten zij

13 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Het dag menu is echter steeds het zelfde. We hebben in de kou gegeten. Buiten zaten we in de wind en binnen was het erg koud en tochtig.

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!