“Superfijne tapamenu”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
4 januari 2022 beoordeeld

Aromas heeft ons verbaasd met hun lekkere tapasmenu, zeer fijne smaken, heel lekkere wijnen, en vooral de vriendelijke bediening van alle personeel, het restaurant is heel mooi, zuiders en gezellig ingericht, buiten een groot mooi terras…. Kortom, hier komen we terug, we schrijven het bij ons lijstje… een serieuze concurrent voor de Belgische buren!!!

Datum van bezoek: januari 2022

1 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht besluit uit eten te gaan! Veel restaurants op maandag en dinsdag gesloten!! Aroma’s elke dag open!! Niet gereserveerd maar dat was geen probleem!!!!

20 november 2021 beoordeeld

Eerste keer minder gegeten. Deze keer lekker maar heeeeeel slechte bediening. Je kan 4 gangen eten en op 4t minuten buiten zij

13 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Het dag menu is echter steeds het zelfde. We hebben in de kou gegeten. Buiten zaten we in de wind en binnen was het erg koud en tochtig.

12 november 2021 beoordeeld

Een restaurant uitproberen dat we niet kennen is voor ons telkens een leuke uitdaging. We doen dit graag en wilden dit voor ons ongekende restaurant ook een kans geven.
Na het lezen van de vele slechte reviews op tripadvisor, en de enkele positieve, vandaag dan toch maar met een bang hart vertrokken richting Aromas Llíber. Gelukkig hebben we ons op voorhand niet laten beïnvloeden. Wat een meevaller!
We namen de menu del día. 4 gangen voor een dikke 19 euro. Alle gerechten waren top! (tataki van tonijn, pinchos de pollo, perfect klaargemaakte salmon en tarta de chocolate)
Alles mooi gepresenteerd, behoorlijke porties en heel lekker van smaak. Voor ons dus zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Een minpunt was wel het aanbod van spuitwater. Hiervoor kregen we een zelfgemaakt spuitwater uit de machine. Hadden we hierbij de keuze gekregen, we hadden dit niet gekozen.
Wij komen hier zeker terug. Een gezellig restaurant in een mooie omgeving.
Een fijne afsluiter van onze vakantie!

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.